ایران در بخش‌های اقتصادی، سیاسی و دفاعی در دنیا حرف برای گفتن دارد

حسینی توسعه صادرات به کشورهای همسایه و عضویت در سازمان شانگ های را عامل شکست سیاست به انزوا کشیدن کشور دانست و گفت: امروز ایران اسلامی در بخش‌های اقتصادی، سیاسی و دفاعی در دنیا حرف برای گفتن دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «سید محمد حسینی» امروز شنبه (۲ مهر) در نشست شورای اداری آبادان که در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت جانگداز پیامبر مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: دشمن جنگ ترکیبی و اقتصادی تمام عیار را برای ضربه‌زدن به کشور در پیش گرفته است که با تلاش دولت و با پشتوانه مردم راه به‌جایی نخواهد برد.

 

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به بی اثر کردن برخی از تحریم های ظالمانه غرب توسط دولت سیزدهم افزود: دولت انقلابی با پشت کار رییس‌جمهور پرتلاش، پرکار و مشورت‌پذیر با تعامل و سیاست توجه به همسایگان، بسیاری از تحریم‌ها را بی‌اثر کرده است.

 

وی توسعه صادرات به کشورهای همسایه و عضویت در سازمان شانگ های را عامل شکست سیاست به انزوا کشیدن کشور دانست و تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در بخش‌های اقتصادی، سیاسی و دفاعی در دنیا حرف برای گفتن دارد.

 

حسینی به توجه خاص رئیس جمهور به استان خوزستان و به ویژه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر اشاره کرد و ادامه داد: کارگروه توسعه این ۲ شهرستان توجه خاص به زیرساخت‌ها و رونق اقتصادی و رفع محرومیت دارد که به طور ویژه در حال پیگیری است.

 

«احسان عباسپور» نیز در ادامه رشادت‌های رزمندگان اسلام به رهبری حکیمانه امام راحل در هشت سال دفاع مقدس را باعث غرور ملت ایران برشمرد و به سالروز شکست حصر آبادان و شهادت ۲۵ فرهنگی در بمباران رژیم بعث عراق به اداره آموزش و پرورش آبادان در دوم مهر سال ۵۹ اشاره کرد و گفت: نسل جوان باید با واقعیت‌های جنگ تحمیلی آشنا شود.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، افزود: در آبادان مشکل خاصی در چند روز گذشته نداشتیم و حضور چند نفر اغتشاشگر نمی‌تواند به کشور آسیب بزند.

 

در ادامه نیز «حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی» بر ضرورت اجرایی شدن مصوبات کارگروه توسعه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر تاکید کرد و یاد‌ آور شد: مردم این ۲ شهرستان از خدمات شهری مناسب از جمله آسفالت مناسب بی‌بهره هستند.

 

امام جمعه آبادان خاطر نشان کرد: پالایشگاه آبادان و منطقه آزاد اروند می تواند در توسعه و عمران شهری منطقه تاثیرگذار باشد.

 

کد خبر 1218557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha