درآمدهای بقاع متبرکه جهت خرید لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند هزینه شد

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: درآمدهای موقوفات و بقاع متبرکه این شهرستان جهت خرید لوازم التحریر دانش آموزان محروم و نیازمند هزینه شد.

«سعید علیپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: 100 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند شناسایی شده شهرستان توزیع شد که هزینه آن از محل درآمدهای موقوفات و  بقاع متبرکه صورت گرفت تا در سال تحصیلی، دانش آموزی از این وسایل محروم نباشد.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان خاطرنشان کرد: ارزش ریالی هر بسته نوشت افزار 6 میلیون ریال برآورد شده که در مجموع 600 میلیون ریال از محل درآمد موقوفات و بقاع متبرکه شهرستان برای این کار خیر و خداپسندانه هزینه شد و از طریق مرکز افق شهرستان بین دانش آموزان محروم و نیازمند شناسایی شده توزیع شد.

 

علیپور ضمن گرامیداشت هفته وقف عنوان کرد: برنامه های بسیاری برای این هفته تدارک دیده شده که پس از مراسم عزاداری 28 صفر و شهادت امام رضا(ع) اجرایی خواهد شد و از جمله آن نشست خبری با خبرنگاران جهت ارائه گزارش عملکرد یکساله، غبارروبی گلزار شهدا، بازدید از بقاع متبرکه و موقوفات، همایش استانی یاوران وقف به میزبانی شیروان از جمله برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.

 

وی  ضمن تسلیت ایام عزاداری و با اشاره به برنامه های 28 صفر و شهادت امام رضا(ع) تصریح کرد: عزاداری، سینه زنی، مداحی، نوحه خوانی در تمام بقاع متبرکه شهرستان، سخنرانی همراه با اقامه نماز ظهر و عصر، توزیع غذای گرم و غیره از جمله برنامه های این چند روز تعطیلات در شهرستان است.

 

وی اضافه کرد: امسال پس از دو سال از شیوع کرونا حضور مردم در مراسم عزاداری، پیاده روی و شرکت در تمام مراسم‌ها بی نظیر و باشکوه بود.

 

 

 

کد خبر 1218573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha