دشمن از رویش جوانان انقلابی می هراسد

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بصیرت یعنی قدرت تفسیر بحران ها و ایستادگی در برابر آن گفت: دشمن از رویش جوانان انقلابی می هراسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، آیت الله « رسول فلاحتی » امروز( یک‌شنبه، ۳ مهر) در مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت محمد(ص) و امام حسن مجتبی(ع) در مصلای رشت با بیان اینکه اعمال انسان باید بدون ریا و از روی اخلاص باشد گفت: یکی از عواملی که موجب بصیر شدن انسان می شود پرهیز از خوردن مال حرام است.

 


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه انسان های مصرف قانع به وضع موجود نیستند و با نگاه به سفره دیگران زندگی می‌کنند افزود: این انسان‌ها همواره مضطرب و پریشان بوده و ناراضی هستند. اما انسان بصیر و قانع به مال خود راضی است.

 


وی با بیان اینکه خدا شناخت و معرفت را به انسانی که حلال می‌خورد اهدا می‌کند تصریح کرد: خدا به این انسان بصیرت می‌دهد تا در مواجه با حوادث آن را تشخیص داده و به موقع عمل می‌کند.

 


فلاحتی با بیان اینکه مردم دوران اهل بیت(ع) به ویژه دوران امامت امام حسین (ع) از بصیرت لازم برخوردار نبودند افزود: اگر انسان حرام نخورده نباشد در برابر حق، کتاب خدا و قانون خدا ایستادگی نمی کند.

 

وی از آثار و برکات حلال خواری را تشخیص دردها و اقدام به موقع دانست و بیان کرد: امام علی(ع ) در نهج البلاغه جهاد را در چهار قسم امر به معروف، نهی از منکر، تحمل در برابر سختی ها و حضور به موقع در میدان و ستیز با فاسق اعلام کرد.

 


امام جمعه رشت تاکید کرد: بصیرت یعنی قدرت تفسیر بحران ها و ایستادگی در برابر بحران ها.

 


وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در سایه رهنمودهای امام و رهبری به دستاوردهای بزرگی دست یافته است اعلام کرد: ملت ایران اسلامی در سایه اسلام هم از اهالی معرفت شد هم از اهالی بصیرت.

 

فلاحتی رویش‌های انقلابی را ثمره معرفت و بصیرت  دانست و اذعان کرد: دشمن به دنبال انحراف مردم از مسیر اسلام و ایمان است.

 

وی با بیان اینکه دشمنان می‌دانند اگر جمهوری اسلامی به راه خود ادامه دهد استکبار از بین می رود تصریح کرد: استکبار جهانی میلیاردها دلار هزینه می‌کند تا در جنگ شناختی عصر امروز دل‌ها و افکار مردم را منحرف کنند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر دشمن شناسی و بیان اینکه امروز ملت ایران با ایمان و رفتار الهی و صفا و صمیمیت قلب ملت ها را فتح کرده‌اند تصریح کرد: چنين فتحی برای دشمن قابل قبول نیست.

 


وی ادامه داد: دشمن حقیقت انقلاب اسلامی و سیر تکاملی انقلاب را شناخته است و هر از گاهی با تحریک افراد نادان و بزدل ترقه پراکنی می‌کند اما راه به جایی نمی برند زیرا هرکه اختلال در نطام اسلامی ایجاد کند مردم آنها را سر جای خود می‌نشانند و نمی‌گذارند به چهره نورانی انقلاب خدشه وارد شود.

 

فلاحتی با تصریح اینکه دشمنان و شیاطین دائما در مسیر توطئه برای مؤمنان راستین و انقلابیون هستند اذعان کرد: جمهوری اسلامی ایران حکومتی مبتنی بر قرآن و سنت رسول الله(ص) است و همیشه زالوصفتان و دشمنان قداره کش اسلام و قرآن در کنار ما هستند و هیچوقت ما را رها نمی‌کنند.

 


وی اعلام کرد: امروز استکبار و ایادی استکبار سراسر وجودشان مملو از رعب و هراس از ملت ایران است و دشمن از رویش جوانان انقلابی می هراسد.

کد خبر 1218631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha