راهپیمایی مردم در محکومیت اغتشاشات اخیر دشمنان را تحقیر کرد

سردار رفیعی آتانی گفت: ملت امروز درسراسر کشور تیر خلاص را به اردوگاه دشمن شلیک کرد امروز ملت بزرگ ما با این اجتماع عظیم در مقابل اغواگری دشمنان و شایعه پراکنی آنها و واژگون سازی حقایق ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، سردار «رستعملی رفیعی آتانی» در اجتماع مردمی امت رسول الله که امروز (یکشنبه ۳ مهر) در محکومیت هنجارشکنان و دفاع از امنیت ملی در خیابان شهدا قزوین برگزار شد، بیان کرد: حوادث چند روز اخیر که بر شما، بسیج و ناجا گذشت، در واقع امنیت شما را پایدار کرد و اقتدار شما را تضمین کرد و فتنه بزرگ جهانی که بر علیه انقلاب و ملت بزرگ ایران شکل گرفته بود از هم پاشید.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: دشمن خودش را به دروغ بزرگ نشان داد و شما او را کوچک کردید، اینها رجز خوانی نیست این وعده الهی بود ه و محقق شد این دریای مردم بود که محقق شد.

 

وی عنوان کرد: کوران و جاهلان ببینند جمعیتی که از امروز صبح به این خیابان آمده است حماسه ای خلق کرد که ماندنی است، امروز روز رخ نمایی جنود الهی است، این لشکر شکل گرفته بود و بعضی نمی دیدیند و این حضور را امروز به رخ کشیدید.

 

سردار رفیعی آتانی اعلام کرد: امروز تکرار تحقیر دشمنان، تکرار یوم الله فجر، تکرار دفاع مقدس و فتح الفتوحات شما مردم است، امروز تکرار یوم الله نهم دی ماه و تکرار رستاخیز عظیم تجلیل از سرباز سرافزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز یوم الله استمرار یافته اربعین حسینی در ۲۸ صفر در تحقق امت رسول الله است.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: مکر دشمنان به خودشان بازگشت و واین وعده الهی بود آنچه برای ما می خواستند بر سر خودشان آمد و می خواستند ما اجتماع نداشته باشیم و در زیر پرچم اهل بیت و پیامبر نباشیم و تفرق ما را می خواستند ولی امروز تفرق آنها را می بینیم و ما به قلب آنها آتش زدیم.

 

وی تأکید کرد: با کمک خداوند متعال  و رهبری مقام معظم رهبری، ملت امروز درسراسر کشور تیر خلاص را به اردوگاه دشمن شلیک کرد امروز ملت بزرگ ما با این اجتماع عظیم در مقابل اغواگری دشمنان و شایعه پراکنی آنها و واژگون سازی حقایق، ایستادند و دشمن چشم دیدن این اجتماع را نداشت و شما خلق کردید و آنها این اجتماع را می بیننند وامروز روز غلبه شما بود.

 

سردار رفیعی آتانی در پایان یادآور شد: نیروی انتظامی و بسیج در این حوادث اخیر در اوج جوانمردی، اخلاق و عاطفه، بی نظمی را از کف خیابان بیرون کشید و ما به نیروی انتظامی افتخار می کنیم.

 

کد خبر 1218635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha