دلیرمردان و شیرزنان کشورمان در دفاع مقدس حماسه ماندگاری را در تاریخ رقم زدند

جهانگیری گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های دلیرمردان و شیرزنان کشورمان است که با دست خالی اما با ایمان به خدا و اهل‌بیت (ع) در مقابل رژیم بعث عراق و سایر دشمنان پیروز شدند و حماسه ماندگاری را در تاریخ رقم زدند.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس یادآور جانفشانی، پایداری، ایثار و مقاومت مردم ایران اسلامی در مقابل دشمنان است.

 

فرماندار اندیمشک افزود: جای جای این سرزمین سِتُرگ و کهن با عطر و بوی شهدای گرانقدر آغشته شده است و رزمندگان و شهدای گرانقدر از جان و مال خود گذشتند تا مبادا یک وجب از خاک وطن به دست دشمن بیفتد.

 

وی اذعان کرد: هشت سال دفاع مقدس برای مردم شهیدپرور اندیمشک که یک‌هزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند، سرشار از حماسه است که ششم مهر ۱۳۵۹ و چهارم آذر ۱۳۶۵ برگ زرینی از مقاومت و ایستادگی مردم اندیمشک قهرمان در مقابل دشمن بعثی به حساب می‌آید.

 

جهانگیری تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های دلیرمردان و شیرزنان کشورمان است که با دست خالی اما با ایمان به خداوند سبحان و اهل‌بیت (ع) در مقابل رژیم بعث عراق و سایر دشمنان پیروز شدند و حماسه ماندگاری را در تاریخ رقم زدند.

 

کد خبر 1218650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha