فتنه گران بدانندکه ما خود را برای نابودی اسراییل آماده کرده ایم

حجت الاسلام احمدی،گفت: ما مجرمین حوادث اخیر انتقام خواهیم گرفت و فتنه گران بدانند که عددی نیستند و ما خود را برای نابودی اسراییل آماده کرده ایم.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه،ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیردر کشور و استان،گفت:به دنبال حرکت‌ها و اغتشاشاتی که روزهای اخیر صورت گرفت و هتک حرمتی که به قرآن کریم، مساجد، احکام نورانی اسلام و مقدسات ایران شد؛ راهپیمایی اعتراضی علیه این هتک حرمت در کرمانشاه و شهرستان های تابعه برگزار شد.

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ،افزود:برپایی این تجمع های عظیم برای اتمام حجت با استکبار و همه کسانی که فکر می کنند با این حرکات می توانند به انقلاب اسلامی ضربه بزنند، برپا شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: شرکت‌کنندگان در این اجتماعات ضمن حضور هوشمندانه، حمایت قاطع از نظام مقدس اسلامی و ولایت‌فقیه و محکوم کردن اقدامات علیه انقلاب اسلامی، خواستار برخورد با فتنه‌گران و عوامل اصلی آشوب‌های اخیر و حامیان آن‌ها شدند و تأکید کردند مطالبات به‌حق باید از مجاری قانونی و منطقی مطرح و پیگیری شود.

 

حجت الاسلام احمدی، تصریح کرد:اعتراض همه حق است و مسئولان نیز باید در قبال اعتراض ها پاسخگو باشند، اما وقتی کار به اغتشاش و تخریب اموال عمومی کشید، دیگر نمی توان سکوت کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ، تاکید کرد: همه مردم شت سر نظام و انقلاب هستند و اجازه نمی دهند برخی تحت تاثیر استکبار جهانی به این نظام و انقلاب ضربه ای بزنند.

 

وی در پایان گفت:مردم استان کرمانشاه  با اعلام برائت از اغتشاشگران، مزدوران داخلی و دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی نشان دادند که فتنه‌های آن‌ها هیچ تأثیری بر عزم ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت نخواهد گذاشت.

 

 

 

کد خبر 1218668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha