مردم انقلابی اجازه صحنه گردانی  به دشمنان داخل و خارج از نظام نمی دهند

حجت الاسلام ایمانی بر اینکه مردم انقلابی اجازه صحنه گردانی را به دشمنان داخل و خارج از نظام نمی دهند، گفت: مردم با حمایت از نیروهای نظامی و انتظامی، حساب خود را را از فتنه گران جدا کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به مناسبت رحلت پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) اجتماع بزرگ «امت رسول الله» امروز در  شهر یاسوج با حضور عزاداران، هیئت‌ های مذهبی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

 

مدرس حوزه و دانشگاه در این اجتماع مردمی، گفت: مردم همیشه در صحنه و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد باز هم رو سپید شده و با اعلام انزجار از اغتشاشگران، آشوب های چند روز گذشته را در برخی از شهرهای کشور به بهانه فوت «مهسا امینی» کوبنده پاسخ دادند .

 

حجت الاسلام ایمانی با بیان اینکه ملت انقلابی با اعلام انزجار از کوته فکران و آشوبگران به فتنه گران فهماندند مردم انقلابی این کشور همیشه در صحنه هستند، افزود: این مردم اجازه نمی دهند تعدادی وطن فروش با تخریب اموال عمومی، اهانت به ساحت مقدس قرآن و به آتش کشیدن هویت ملی ما نظم کشور را بر هم بزنند.

 

وی خاطرنشان کرد:برخی از سلبریتی ها که جلوی دوربین روسری بر سر دارند و فساد آنها پشت دوربین هویدا بوده در روزهای گذشته به تحریک مردم برای آشوب پرداختند و صدا و سیما اجازه حضور چنین افرادی را در تلویزیون نباید بدهد.

 

حجت الاسلام ایمانی با اشاره به اینکه مردم پای مقدسات هستند و اجازه جسارت به آشوبگران را نمی دهند، گفت: دستگاه قضا با افراد معلوم الحال باید برخورد کند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه خطاب به برخی سلبریتی ها، تاکید کرد: آن سلبریتی از خدا بی‌خبری که در تلویزیون ایفای نفش می‌کند اما در پشت صحنه برهنه می‌شود و عکس برهنه خود را به اشتراک می‌گذارند و روسری که با هفت قلم آرایش به زور سر می‌کرد را بر می‌دارد، فکر می‌کند انقلاب اسلامی ما با این‌کارها از بین می‌رود.

 

وی از صدا و سیما خواست در استفاده از کسانی که از فتنه گران و اغتشاش‌ گران حمایت کردند تجدیدنظر کند.

 

حجت الا سلام ایمانی با ذکر این سوال که تا کی می‌خواهیم مسامحه کنیم و استخوان لای زخم بگذاریم؟، افزود: تا پای جان حامی نیروی انتظامی هستیم.

 

در این مراسم هیئت‌ های مذهبی با نوحه‌ خوانی و سینه‌ زنی به عزاداری در رثای حضرت محمد (ص) و امام حسن(ع) پرداختند.

 

گفتنی است عزاداران با شعارهایی ضمن حمایت از نیروی انتظامی، حرکات هنجارشکنانه آشوبگران را محکوم کردند.

کد خبر 1218687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha