دشمنان اسلام و انقلاب طراح همه این فتنه ها هستند

حجت الاسلام علیه گفت: دشمنان اسلام و انقلاب طراح همه این فتنه ها در طی ۲ دهه اخیر هستند و نقشه راهبردی آنها برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «حسین علیه» امروز (3 مهرماه) در اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) در پیاده راه عالی قاپو گفت: حوادث گوناگونی در طی دهه ها اخیر موجب ایجاد فتنه های مختلف شده است و در طول تاریخ اسلام نیز شاهد چنین فتنه های بوده ایم.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب طراح همه این فتنه ها در طی 2 دهه اخیر هستند و نقشه راهبردی آنها برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی است.

 

وی اظهار داشت: اهانت به قرآن کریم، پیامبر معظم اسلام (ص)، مقام معظم رهبری و پرچم مقدس جمهوری اسلامی در حوادث اخیر نشان می دهد که اغتشاشات مبانی دین مبین اسلام را نشان رفته و دستور دشمنان تخریب چهره این دین نورانی است.

 

حجت‌الاسلام علیه تاکید کرد: هیچ فتنه ای توان کم کردن حرکت قطار انقلاب را ندارد و مردم همیشه در صحنه این حرکت های سخیف دشمنان و امال اراذل و اوباش آنها را بدون جواب نخواهند گذاشت.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان افزود: امروز جمهوری اسلامی به دلیل نمایش عظمت و ابهت خود مورد فتنه انگیزی دشمنان قرار گرفته است و هنوز دشمنان نمی دانند که نظام اسلامی با حضور ملت در برابر این فتنه نیز سربلند بیرون خواهد آمد.

 

حجت‌الاسلام علیه عنوان کرد: چنان همبستگی در میان ملت ایران وجود دارد که در برابر همه فتنه گری های دشمنان خواهیم ایستاد و بساط فتنه گران برای همیشه برچیده خواهد شد زیرا این مطالبه مردم است.

کد خبر 1218712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha