محفل انس با قرآن کریم و شهدا در روستای علوی کاشان برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم و شهدا ویژه هفته دفاع مقدس به همت خانه قرآن روستای علوی در زیارت امامزاده سید نورالهدی این روستا برگزار شد.

محمد حسن رمضانی علوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، محفل انس با قرآن و شهدا و به همت خانه قرآن روستای علوی در زیارت امامزاده سید نورالهدی این روستا برگزار شد. 

 

 

مدیر خانه قرآن روستای علوی گفت: در این محفل قرآنی که با حضور باشکوه مردم منطقه اردهال در زیارت امامزاده سیدنورالهدی روستای علوی برگزار شد، استاد حاج مصطفی اصفهانیان نفر اول مسابقات بین المللی جمهوری اسلامی به سوالات حفظ؛ مفاهیم و تفسیر با موضوع جهاد و دفاع مقدس از سوی حضار پاسخ داد و مورد تشویق و تحسین حاضران قرار گرفت.

 

 

رمضانی علوی افزود: همچنین در این محفل قرآنی قاری ممتاز «محمد پهلوانی» آیاتی از سوره تحریم و ملک را قرائت کرد و «محسن افشاری» از رزمندگان دفاع مقدس و مادحین کاشان اشعاری را در مدح و ثنای شهدا قرائت کرد.

 

 

مدیر خانه قرآن روستای علوی افزود: سخنرانی آیت الله مهدی سلیمانی اردهالی امام جمعه منطقه اردهال و اجرای سید عبدالرضا تولیت کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

 

 

رمضانی علوی درپایان ابراز امیدواری کرد: هر ماه حداقل یک محفل قرآنی با مشارکت دستگاه های فرهنگی در روستاهای منطقه اردهال کاشان برگزار شود.

 

 

کد خبر 1218743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha