انقلاب اسلامی با خون شهدا بیمه شده است

امام جمعه اردهال گفت: دشمنان اسلام در طول چهار دهه عمر انقلاب، همواره در رسیدن به اهداف خود ناکام بوده اند، چرا که این نظام با خون ده ها هزار شهید بیمه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، آیت الله مهدی سلیمانی اردهالی در محفل انس با قرآن و شهدای روستای علوی کاشان، توهین به ساحت مقدس قرآن و اهل بیت(ع) از سوی اغتشاشگران را محکوم کرد و گفت: دشمنان اسلام در چهار دهه اخیر از هر تلاش مذبوحانه ای برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کرده اند، اما همواره ناکام بوده اند چرا که این نظام با خون ۱۰ها هزار شهید بیمه شده است.

 

 

امام جمعه منطقه اردهال افزود: انقلاب اسلامی مرهون خون شهدایی است که با ولایت مداری و با ایمان راستین هیمنه رژیم طاغوت را درهم شکستند و نظام شاهنشاهی را ساقط کردند و حاکمیت اسلام، عزت و سربلندی را انتخاب کردند. 

 

 

آیت الله سلیمانی ادامه داد: خواص بی بصیرت در این برهه حساس و در آزمون حوادث اخیر با صدور بیانیه ها و موضع گیری های خود مردود شدند و با دست خود از قطار انقلاب اسلامی پیاده شدند و در مسیر اهداف دشمنان پای نهادند.

 

 

در ادامه این محفل نورانی که به همت خانه قرآن روستای علوی برگزار شد، سید عبدالرضا تولیت کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان به بیان خاطراتی از جانبازان و آزادگان ۸سال دفاع مقدس شهرستان کاشان پرداخت و یاد و خاطره شهدای روستای علوی را گرامی داشت.

 

 

اجرای برنامه حفظ توسط استاد «مصطفی اصفهانیان» نفر اول مسابقات بین المللی جمهوری اسلامی ایران و قرائت قرآن توسط قاری ممتاز «محمد پهلوانی» از دیگر برنامه های این محفل قرآنی بود.

 

 

کد خبر 1218750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha