یادواره شهدای ارتش شهرستان بشرویه برگزار می شود

سرهنگ حسنی با اشاره به وجود ۱۹ شهید والامقام ارتشی در شهرستان بشرویه گفت: برای اولین بار یادواره شهدای ارتش در راستای بزرگداشت هفته دفاع مقدس همزمان با (۷ مهر) برگزار می شود.

سرهنگ مهدی حسنی در گفتگو با خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: دفاع مقدس یک دوران طلایی و باارزش برای نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود؛ دورانی که در آن ایثار، همدلی، شجاعت و وفاداری نمایان و پررنگ شده بود.

 

فرمانده سپاه بشرویه با بیان اینکه امنیت امروز را مدیون خون شهدای دوران دفاع مقدس هستیم، افزود: امیدواریم بتوانیم نسل های آینده را با فرهنگ و پیام های دوران دفاع مقدس آشنا سازیم تا بتوانند همچون شهدا برای سربلندی اسلام و انقلاب قدم بردارند.

 

وی با اشاره به لزوم بزرگداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: به منظور بزرگداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطر شهدای گران قدر حدود 160 برنامه و 30 برنامه شاخص در شهرستان بشرویه در حال برگزاری است.

 

سرهنگ حسنی ادامه داد: از مهم ترین برنامه ها می توان به یادواره شهدای زن، شب شعر، محفل انس با قرآن، افتتاح پایگاه علمی، شب خاطره در مساجد و همایش نسل به نسل جهت ترویج سبک زندگی اسلامی در این شهرستان اشاره کرد.

 

فرمانده سپاه بشرویه در ادامه گفت: برگزاری اردوی جهادی خواهران، همایش زنان انقلابی، همایش 40 سال مقاومت، مراسم روز سرباز، افتتاح پروژه های سازندگی، رزمایش کمک های مومنانه، بازسازی عملیات کربلای پنج، رونمایی از کتاب و برپایی موکب های عزاداری از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

 

وی در پایان با اشاره به برگزاری یادواره شهدای ارتش بشرویه عنوان کرد: در شهرستان بشرویه 19 شهید ارتشی وجود دارد و برای اولین بار یادواره شهدای ارتش روز پنجشنبه هفتم مهرماه برگزار خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 1218790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha