اجرای بیش از ۱۰ برنامه در سطح روستا راوه

رفیعی با اشاره به اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در سطح روستای راوه گفت: جهاد تبیین محور برنامه های هفته دفاع مقدس در راوه است.

«علی رفیعی» ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا  به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: تقارن هفته دفاع مقدس با اربعین حسینی و ایام پایانی ماه صفر می تواند ابعاد نهفته بسیاری را بازشناسی  و تبیین کند.

 

 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام علی(ع) روستای راوه، شهرستان دلیجان دفاع مقدس را نمونه ای از یک حرکت مردمی دانست و اضافه کرد: در دولت مردمی حرکت ها و مشارکت های مردمی باید افزایش یافته و شفافیت اصل مهم برای حضور مردم است.

 

 

وی با اشاره به اینکه در ایام هفته دفاع مقدس به همت پایگاه مقاومت بسیج و همکاری کانون های فرهنگی هنری حمزه سید الشهدا و کانون شهدای هسته ای، دهیاری و شورای اسلامی روستا و همچنین آموزشگاه حضرت فاطمه سلام الله برنامه های فرهنگی، آموزشی و تبیینی برگزار می شود، بیان کرد: این برنامه ها با حضور و مشارکت گسترده اهالی روستا به ویژه نسل جوان و نوجوان برگزار می شود.

 

 

رفیعی با اشاره به اینکه برنامه های هفته دفاع مقدس از 31 شهریور با گلباران گلزار شهدای روستا و نواختن زنگ مقاومت در آموزشگاه ابتدایی حضرت فاطمه سلام الله آغاز شده است، ادامه داد: دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا، اعزام بسیجیان روستای راوه به شهرستان دلیجان جهت شرکت در نماز جمعه، برگزاری مراسم شهادت حضرت رسول اکرم صلوات‌الله علیه امام حسن مجتبی علیه السلام و امام رضا علیه السلام از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس است.

 

 

وی برگزاری مسابقه کتابخوانی نورالدین پسر ایران، برگزاری مسابقه نقاشی با محوریت رشادت ها و قهرمانی ها در دوران دفاع مقدس را از دیگر برنامه های روستای راوه در هفته دفاع مقدس دانست و اضافه کرد: برگزاری همایش یاد یاران همراه با خاطره گویی یادگاران دفاع مقدس و پخش فیلم سینمایی موقعیت مهدی و تنکه ابو قریب برای نوجوانان عضو کانون های فرهنگی هنری و بسیج از دیگر برنامه های این هفته است.

 

 

فرمانده پایگاه بسیج امام علی (ع) روستای راه ادامه داد: برگزاری مسابقه تیر اندازی با تپانچه بادی از دیگربرنامه های این هفته است که با هدف آشنایی جوانان با اسحله برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1218804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha