بهره مندی یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز از خدمات تحصیلی کمیته امداد ملایر

خراسانی گفت: تعداد یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز و ۱۷۰ دانشجوی زیر پوشش کمیته امداد ملایر از خدمات تحصیلی و فرهنگی این نهاد بهره مند هستند.

«علی خراسانی» در گفت‌وگو با  خبرنگار  خبرگزاری شبستان از ملایر گفت: در حال حاضر بیش از یک هزار و 200 دانش آموز و 170 دانشجو زیر پوشش از خدمات تحصیلی کمیته امداد ملایر بهره مند هستند.

 

  مدیر کمیته امداد ملایر با اشاره به اینکه همه ساله با آغاز سال تحصلی  کمیته امداد اقدام به برپایی جشن عاطفه ها با هدف جمع آوری کمکهای مردمی و خیرین برا دان آموزان نیازمند می‌کند افزود: امسال نیز جشن عاطفه ها با شعار شور عاطفه ها از 31 شهریور ماه شروع شده است.

 

وی  از برپایی دو پایگاه اصلی جشن عاطفه‌ها در میدان امام و پارک چمران ،ر پایگاه های جشن در محل برگزاری  نماز جمعه و مدارس خبر داد و گفت: در این زمینه پاکتهای جمع اوری کمکها نیز در بین دانش آموزان مدارس توزیع می شود.

 

وی و در ادیان اینکه ۴۰ مرکز نیکوکاری با مجوز و زیر پوشش کمیته امداد ملایر فعال است گفت: این مراکز نیز نسبت  به جمع آوری کمک های مردمی در جشن عاطفه ها اقدام می‌کنند.

 

خراسانی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از یک میلیارد تومان  کمکهای نقدی و غیر نقدی را داشته باشیم گفت :به محض جمع آوری و بسته بندی این کمک ها در بین دانش‌آموزان زیر پوشش و نیازمند توزیع خواهد شد.

 

کد خبر 1218809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha