اغتشاشات اخیر، توسط دشمنان از مدت ها قبل برنامه ریزی شده بود

احمدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از پشتوانه مردمی و الهی برخوردار است، افزود: اغتشاشات اخیر توسط دشمنان از مدت ها قبل برنامه ریزی شده بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « منصور احمدی» امروز در نشست هم اندیشی تحلیل و بررسی مسائل اخیر کشور ‌پیش از ظهر امروز با حضور رسانه‌ها در سالن جلسات شهید حیدریان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: اغتشاشات اخیر توطئه ای از سوی دشمنان است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بصیرت و دشمن شناسی را راه مقابله با توطئه های دشمنان دانست و افزود: دشمنان در قالب اغتشاشات به دنبال دستیابی به اهداف شوم خود هستند.

 

وی بیان کرد: دشمنان از ماه‌های گذشته رای وارد کردن هجمه به کشور و اجرای برنامه‌های خود برنامه‌ریزی کرده بود.

 

احمدی با بیان اینکه این برنامه از قبل از اربعین از اغتساشات عراق آغاز ، ادامه داد: دشمن با انتشار شایعه در مورد سلامت مقام معظم رهبری و در ادامه با کشته‌سازی در کشور و تحرکات کومله و دموکرات و... همراه بود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه ایران اسلامی پشتوانه مردمی و الهی دارد، ادامه داد: روشنگری و بصیرت افزایی راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی با بیان اهمیت روشنگری برای مردم، اذعان داشت: امروز رسانه‌ها باید در روشنگری نقش آفرینی کرده و واقعیات را برای مردم تبیین کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ادامه داد: در جامعه آزاد حق اعتراض وجود دارد اما اغتشاش برنامه دشمن برای ضربه زدن به نظام و مردم است.

کد خبر 1218842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha