فرهنگیان برای تایید نهایی در طرح رتبه بندی معلمان از طریق سامانه اقدام کنند

زارعی گفت: تمامی فرهنگیان می توانند برای تایید نهایی در طرح رتبه بندی معلمان از طریق سامانه اقدام کنند و در روند انتخاب ارزیابان این طرح، همکاران طبق شرایط و ضوابط و دستورالعمل ها توسط ادارات آموزش و پرورش شناسایی و معرفی شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محسن زارعی، امروز دوشنبه (4 مهر) در دوره آموزش ارزیابان رتبه ‌بندی معلمان استان ‌های جنوبی کشور که به میزبانی آموزش و پرورش استان فارس در شیراز برگزار شد، گفت: تمامی فرهنگیان می توانند برای تایید نهایی در طرح رتبه بندی معلمان از طریق سامانه اقدام کنند و در روند انتخاب ارزیابان طرح رتبه بندی معلمان در کشور، همکاران طبق شرایط و ضوابط و دستورالعمل ها توسط ادارات آموزش و پرورش شناسایی و معرفی شده اند.

رئیس مرکز سنجش، پایش و کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش افزود: فرهنگیان در مرحله اول باید به انجام فرایند بارگذاری و خوداظهاری در سامانه رتبه بندی پرداخته و سپس مدیران و گروه ها و راهبران آموزشی باید برای تایید مدارک و مستندات اقدام کرده و گزارش ثبت مشاهدات را به ارزیابان ارائه کنند. 

وی اضافه کرد: ارزیابان طبق آموزش های گذرانده شده، گواهینامه ارزیابی دریافت می ‌کنند که برای همکاری با سایر دوایر هم دارای اعتبار بوده و ارزیابی، گزارش و دلالت مدیران بر اساس شایستگی های تصویب شده در قانون، انجام می ‌شود.

زارعی اعلام کرد: پس از ارائه گزارش مدیران، نمره ای توسط سامانه «تولید» به  هیئت ممیزه گزارش و نهایتا احکام صادر خواهد شد.

خاطر نشان می شود، هشتمین دوره تربیت ارزیابان حرفه ای طرح رتبه بندی معلمان کشور با محوریت استان فارس با حضور 530 تن از فرهنگیان استان های هرمزگان، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد و فارس، به میزبانی آموزش و پرورش استان فارس در شیراز آغاز به کار کرد.

 

کد خبر 1218893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha