برنامه های فرهنگی هفته گردشگری و صنایع دستی قرچک اعلام ‌شد

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان قرچک از برگزاری برنامه های متنوع هفته گردشگری با شعار «با رویش اندیشه های نو در گردشگری ایران» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، مریم خدابنده رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان قرچک با اشاره به راهکارهای مناسب برای بهره برداری از هفته گردشگری تصریح کرد: این شعار در راستای‌ شعار امسال سازمان جهانی گردشگری با عنوان «باز اندیشی در گردشگری» انتخاب شده است.

 


وی به برنامه‌های تبیین شده در این هفته اشاره کرد و گفت: از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده ما در این هفته مسابقه نقاشی ویژه کودکان با موضوع آثار تاریخی،  برگزاری کارگاه‌های آموزشی صنایع دستی (نقاشی روی سفال، سفالگری، دوختهای سنتی و سنگهای تزیینی) و مسابقه عکاسی از جاذبه های گردشگری، تورهای رایگان موزه گردی و کاخ گردی، کارگاه آموزشی استارتاپ های گردشگری و تورهای گردشگری صنعتی ویژه کودکان و نوجوانان، تورهای باغ گری با محوریت  گردشگری کشاورزی منطقه ویژه کودکان با همکاری واحد فرهنگی شهرداری قرچک و اداره جهاد‌کشاورزی شهرستان قرچک برگزار خواهد شد.

 

 

خدابنده از همه علاقه‌مندان به فراگیری و اجرای مهارت های فوق خواست تا در این برنامه ها حضور فعال و کوشا داشته باشند تا با شناسایی استعدادهای برتر جهت معرفی به مراکز مورد نیاز تصمیم گیری شود.

 

 

 

کد خبر 1218907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha