برگزاری آیین تجلیل و تکریم سراسری ۸۰۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس در شهرستان چابهار

آیین تجلیل و تکریم سراسری ۸۰۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس در سراسر کشور در شهرستان چابهار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، آیین تجلیل و تکریم پیشکسوت دفاع مقدس در محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از طریق بستر ویدیو کنفرانس با حضور سپاهی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار، سرهنگ سارانی فرمانده سپاه شهرستان، احمد پوراسماعیل سرپرست گمرک شهرستان، ابراهیمی سرپرست منطقه آزاد چابهار، اعضای شورای اداری وشورای تامین شهرستان، خانواده معزز شهدا جانبازان آزادگان و رزمندگان، معتمدین و ریش سفیدان در محل سالن آمفی تئاتر اداره بنادر و دریانوردی برگزار گردید.

 

در این مراسم سپاهی فرماندار چابهار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و ارج نهادن به صبر و ایثار جانبازان و رزمندگان عزیز خاطر نشان کرد: آنچه امروز باعث عزتمندی و سربلندی میهن اسلامی ما شده است مقاومت و از خودگذشتگی و جانفشانی شهدای معزز و جانبازان و رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی است.
 
وی افزود: جانبازان و رزمندگان معزز ما بهترین معلم برای نسل جوان می باشند زیرا مفهوم مقاومت و دفاع از میهن و از خودگذشتگی را برای ما چه زیبا ترسیم نمودند و خداوند حافظ این عزیزان می باشد.
 
گفتنی است در پایان این مراسم از صبر و ایثار جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان چابهار با اهدای لوح سپاس، تقدیر و قدردانی به عمل آمد.
کد خبر 1218946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha