جوانان  ولایت مدار اجازه نمی دهند گزندی به انقلاب برسد

نجفی گفت: ولایت پذیری جوانان امروز ما فرقی با جوانان دهه ۶۰ ندارد و جوانان ما همچون همیشه با ولایت و در مسیر ولایت هستند تا این انقلاب را از گزندهای مختلف حفظ کنند.

علی نجفی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  از استان مازندران اظهار کرد: جوانان امروز ما همان جوانان اوایل انقلاب و جوانان دهه 60 هستند که در دفاع از انقلاب  و وطن و حرم جانانه در برابر دشمن ایستادند تا این نظام و انقلاب به دست نااهلان نیفتد.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: بصیرت و هوشیاری لازمه زندگی امروز ماست و نباید در این راستا برخی بیبصیرتی ها موجب عقب ماندن از ولایت و دوری از ولایت شود.

 

وی خاطر نشان کرد: همه ما مسئولیم و باید برای این انقلاب و رساندن آن به دست منجی عالم بشریت تلاش کنیم و امروز بیش از هر زمان دیگری جامعه نیازمند بصیرت است و باید این روشنگری در جامعه ایجاد و نسل جدید را با داشته های دفاع مقدس آشنا کنیم.

 

نجفی گفت: ولایت پذیری جوانان امروز ما فرقی با جوانان دهه 60 ندارد و جوانان ما همچون همیشه با ولایت و در مسیر ولایت هستند تا این انقلاب را از گزندهای مختلف حفظ کنند.

 

وی با اشاره به قرار گرفتن در هفته دفاع مقدس، از اجرای 120 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس نکا خبر داد و افزود: این برنامه ها با همکاری حوزه ها و پایگاههای مقاومت و با همراهی بسیجیان در سطح کلیه پایگاههای مقاومت در حال برگزاری است.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا یادآور شد: دیدار با خانواده های شهدا، دیدار با امام جمعه، عطرافشانی مزار شهدا، نشست های بصیرتی، برگزاری یادواره ها و مسابقات فرهنگی و ورزشی از برنامه های مهم ما در کنار ویزیت رایگان، افتتاح مسکن محرومین و افتتاح یادمان شهداست که با قوت اجرایی می شود.

کد خبر 1218974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha