۴۰۰۰ پرس غذای گرم بین خانوارهای نیازمند بخش سنگر توزیع شد

محبتی از پخت ۴۰۰۰ پرس غذای گرم و توزیع آن بین خانوارهای نیازمند بخش سنگر به ارزش مالی ۲۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: برای این اطعام حدود یک تن برنج استفاده شد.

«حسین محبتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از پخت چهار هزار پرس غذای گرم و توزیع آن بین خانوارهای نیازمند بخش سنگر خبر داد و افزود: طبق هماهنگی بخشداری با دهیاری های تابعه این تعداد غذای گرم همزمان با رحلت رسول خدا(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) به ارزش مالی ۲۰۰ میلیون تومان تهیه و توزیع شد.

 

بخشدار سنگر با بیان اینکه برای این اطعام حدود یک تن برنج استفاده شد اظهار کرد: مراسم عزاداری دهه پایانی ماه صفر باید به گونه ای برگزار شود که دل های مردم متوجه پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار(ع) باشد.

 

وی گفت: در اهميت و ارزش اطعام نيازمندان همين بس كه سوره انسان در وصف اهل بيت(ع) به دليل اطعام ايشان به فقير و اسير و مسكين بوده است.

 

محبتی اذعان کرد: سراسر زندگی رسول اکرم(ص) رأفت و مهربانی بود و بارزترین ویژگی امام مجتبی(ع) که می تواند بهترین سرمشق برای دوستداران آن حضرت باشد، بخشندگی بسیار و دستگیری از دیگران است.

 

محبتی راه رستگاری و سعادت بشریت را تمسک جستن به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) عنوان کرد و ادامه داد: همواره باید در مسیر بصیرت و معرفت اهل بیت(ع) گام بداریم.

 

وی تصریح کرد: برگزاری برنامه ها و مراسم های مذهبی می تواند از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد، چرا که در ترویج الگوهای معنوی زندگی ما موثر هستند.

کد خبر 1218978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha