۱۰۰ درصد تعهدات اشتغال در استان ایلام محقق شده است

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: در سال جاری ۱۰۰ درصد تعهدات اشتغال در استان ایلام محقق شده است.

«نورالدین الیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: رویکرد ما برای تحقق برنامه ها و رسالت‌های مهم دولت سیزدهم  تحول، عدالت و اعتماد افزایی و رضایت مندی ارباب رجوع است و  مردم از این وزارت خانه انتظار خدمت شایسته دارند.

 

وی  گفت: کار مردم، رفاه مردم، آتیه مردم و اموال مردم بعنوان چهار کلان پروژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای خدمت به جامعه  هدف تعیین شده که لازمه تحقق آنها برنامه ریزی، هماهنگی، همبستگی سازمانی و کار جهادی و انقلابی است.

 

الیاسی ضمن قدردانی از حمایت ها و پشتیبانی ائمه جمعه و جماعات، فرماندار و بخشداران شهرستان از برنامه ها و فعالیت‌های این اداره در سطح شهرستان ها، گفت: مدیر شهرستان بایستی علاوه بر استفاده حداکثری از ظرفیت همکاران مجموعه و دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیران وزارت با دیگر دستگاه‌های اجرائی برای خدمت به جامعه شریف کارگری، کارفرمایی، کارآفرینی و تعاونگران تعامل و همراهی سازنده و تاثیرگذار داشته باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر تعهد ثبت اشتغال ۶۷۷۱ نفری استان در سامانه ملی رصد کشور بیش از صد در صد محقق شده، محصول یک کار جمعی تحت عنوان زیست بوم اشتغال استان است که در آن تمامی فرمانداران و دستگاه های اجرایی نقش آفرینی کرده اند.

کد خبر 1219020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha