فرهنگ و سیره رضوی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد تبیین می شود

جابری انصاری با اشاره به اهمیت جایگاه کانون های فرهنگی هنری مساجد در تبیین ارزش های دینی و ایمانی گفت: فرهنگ و سیره رضوی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد تبیین می شود.

« جابری انصاری» با تسلیت سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: سیره فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و معرفتی امام رضا(ع) به واسطه ائمه مساجد و کارشناسان دینی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد تبیین می شود. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: حضرت علی بن موسی الرضا(ع) همواره با ظلم ستیزی و استکبارستیزی، الگویی مهم و کلیدی برای تمامی حق طلبان عالم است. 

 

وی با اشاره به اهمیت تبیین سیره و روش زندگی امام رضا(ع) بیان کرد: امام رضا(ع) الگویی بی نظیر و شاخص برای تمامی عاشقان و شیفتگان الهی است. 

 

وی اظهار کرد: هشتیمن امام معصوم(ع)، امام رضا(ع) است که زیارت ایشان همواره مورد تأکید است به ویژه آنکه کانون های فرهنگی هنری نسبت به اعزام زائر اولی ها به حرم امام رضا(ع) برنامه های متداومی دارند. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: هویت دینی و ایمانی نیروهای فعال مسجدی یکی از شاخص های ایمانی با هدف تبیین و ترویج فرهنگ و هویت دینی برگرفته از فرهنگ رضوی است. 

 

 

کد خبر 1219022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha