ساخت ۲۸ خانه محروم در بهشهر

جناسمی گفت: ۲۸ خانه محروم و یادمان شهید به همت بسیجیان شهرستان بهشهر در حال ساخت است و با نهایی شدن این پروژه ها شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

حسین جناسمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: دفاع مقدس، دفاع با ارزش مردم ما در دفاع از خاک و میهن و نظام است و مردم ما نشان دادند که تا پای جان با مردم هستند و از این آب و خاک  دفاع می کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: رزمندگان ما در طول 8 سال دفاع مقدس ایستادگی با دستان خالی را به نمایش گذاشتند و اکنون هم عظمت و اقتدار ما مرهون رشادت های شهدا و رزمندگان است و هفته دفاع مقدس فرصتی برای نهادینه کردن ارزش هایی است که رزمندگان ما با دل و جان برای حفظ آن جنگیدند.

 

وی خاطر نشان کرد: مردم ما در طول سالهای مختلف انقلاب ایستادگی در پای نظام را به نمایش گذاشتند و اکنون هم با قوت پای ارزشهای انقلاب ایستاده اند و هفته دفاع مقدس هفته ای برای نمایش اقتدار نظام است.

 

جناسمی گفت: 28 خانه محروم و یادمان شهید در دست ساخت بسیجیان بهشهری است و با نهایی شدن آن شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود و ضمن اینکه در هفته دفاع مقدس هم پروژه های مختلفی را در دستور کار داریم و کمک های مومنانه برای دستگیری از نیازمندان با قوت اجرایی می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: در مسیر رهبری بودن مهمترین وظیفه ماست و باید در ادامه راه انقلاب، جهاد تبیین توسط مسئولان، خواص جامعه و روشنفکران با قوت در بین نسل جدید اجرایی شود تا شاهد اقتدار همه جانبه نظام باشیم.

 

وی یادآور شد: 287 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس بهشهر برگزار می شود و تلاش داریم تا در این هفته با بزرگداشت نام و یاد رزمندگان و شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس در راستای نهادینه کردن ارزش ها گام برداریم و دیدار با خانواده شهدا، امام جمعه، نشست های بصیرتی، کمک های مومنانه، عصر شعر یاد یاران، تجلیل از پیشکسوتان، مسابقات فرهنگی و ورزشی، یادواره های شهدا، پیاده روی خانوادگی، کلاس سواد رسانه ای و... از برنامه های شاخص شهرستان بهشهر در هفته  دفاع مقدس است.

کد خبر 1219093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha