استقلال و عزت ایران مرهون از جان گذشتگی رزمندگان دفاع مقدس  است

سرتیپ پاسدار عرب پور گفت: استقلال عزت ایران مرهون از جان گذشتگی و ایثار بوده که تداوم راه انقلاب هم وابسته به همین مولفه های اساسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سرتیپ پاسدار «اصغر عرب پور« روز سه شنبه(پنجم مهرماه) در گردهمایی رزمندگان دوران دفاع مقدس با اشاره به رشادت های دوران جنگ هشت ساله کشورمان با صدام اظهارداشت: همه در آن دوران از جان و مال خود برای آزادی و استقلال کشور در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت کردند.

 

جانشین فرماندهی قرارگاه سید الشهدا اصفهان افزود: استقلال عزت ایران مرهون از جان گذشتگی و ایثار بوده که تداوم راه نظام هم وابسته به همین مولفه های اساسی است تا انقلاب به دست امام زمان(عج) برسد.

وی ادامه داد: راه شهدا و سبک زندگی آنان برای حل مشکلات امروز کشور راهگشا بوده و باید در قالب برنامه های مختلف این فرهنگ و روش زندگی اجرایی و عملیاتی شود.

 

سرتیپ پاسدار عرب پور با بیان اینکه دشمن خواهان استقلال کشور ما نیست، تصریح کرد: استقلال نظام مدیریتی ایران و بی توجهی به فشارهای غرب، باعث شده تا سران ظلم و استکبار جهانی همواره با اعمال زور و تحریم سعی در شکست انقلاب و ایجاد وابستگی هستند.

وی یادآورشد: مسیر انقلاب اسلامی با ایستادگی مردم پایدار بوده و این راه ادامه خواهد داشت و دشمن با هر گونه اعمال تحریم و فتنه گری قادر به تحقق اهداف خود نخواهد بود.

 

جانشین فرماندهی قرارگاه سید الشهدا اصفهان اذعان داشت: ملت ایران سختی های دوران دفاع مقدس و جنگ نرم و اقتصادی را برای حفظ تمامیت ارضی و استقلال داخلی پذیرفته اند و فرصت سازی برای دشمن نخواهند کرد.

وی اضافه کرد: فریب چند نفر جوان نا آگاه و ایجاد اغتشاش قادر به بروز اختلال در نظام مدیریتی کشور و توقف حرکت نظام نخواهد بود.

 

سرتیپ پاسدار عرب پور با اشاره به خاطرات دوران دفاع مقدس گفت: جهاد تبیین در این عرصه به آگاهی بخشی نسل جوان کمک خواهد کرد و شهدا در دنیا مایه سعادت بخشی و در آخرت هم شفاعت گر مردم خواهند بود که ایجاد ارتباط بین جوانان و نوجوانان و شهدا لازم است.

کد خبر 1219094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha