دفاع مقدس گنجینه اقتدار ملت ایران است

نریمانی با تاکید بر ضرورت انتقال ارزش های دفاع مقدس در جامعه، گفت: دفاع مقدس گنجینه ای اقتدار و عزت ملت ایران است.

سرهنگ «حجت اله نریمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان لرستان، اظهار داشت: ارزش‌های دفاع مقدس ما برگرفته از قیام عاشورا است که اگر آن به نسل امروز و فردا منتقل شود به طور یقین موفقیت‌های زیادی برای کشورمان حاصل می‌شود.

 

رئیس سازمان بسیج کارگری لرستان با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه اقتدار ملت ایران است، افزود: شهدا، آزادگان، ایثارگران و رزمندگان دَین بزرگی به گردن همه ما دارند و هیچ‌گاه افتخارآفرینی آنان فراموش نخواهد شد.

 

وی با اشاره به اهمیت همراهی و تلاش نهاد‌ها و متولیان فرهنگی در خصوص زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، خاطرنشان کرد: با ابعاد مختلف شخصیتی شهدا، جانبازان و ایثارگران را به جوانان بعنوان الگویی برتر معرفی کنند.

 

نریمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی توانست در دفاع از کیان اسلامی در جهان و در هشت سال دفاع مقدس موفق عمل کند، اظهار داشت: سالهاست دشمنان این نظام و مردم ولایتمدار برای نابودی این مرز و بوم در تکاپو هستند و دست به هر نیرنگی می زنند اما با رهبری مقام معظم رهبری و مردم نه تنها موفق نبودند بلکه ما توانستیم این انقلاب را به دیگر کشورهای جهان صادر کنیم .

 

وی ادامه داد: قشر زحمتکش کارگری هم در کنار ملت قهرمان ایران اسلامی هم در صحنه هشت سال دفاع مقدس و هم در عرصه کار و تولید نگذاشتند چرخ اقتصاد کشور از حرکت بایستد و وابسته به دیگر کشورها شود .

 

رییس سازمان بسیح کارگری لرستان افزود: حماسه ها، دلاوری ها و ازخودگذشتی های بسیاری در هشت سال دفاع مقدس ایجاد شده که لازم است این حماسه ها برای قشر جوان و مردم کشور اطلاع رسانی شود.

 

وی به هماهنگی و همکاری کارفرمایان و واحدهای اقتصادی استان در برگزاری مراسمات گرامیداشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و همکاری پایگاه های مقاومت بسیج کارگری کارخانجات و واحدهای تولیدی استان چند یادواره شهدای کارگری در شهرستانهای خرم آباد، دورود و بروجرد برگزار شد.

 

نریمانی ادامه داد: عطر افشانی و غباروبی گلزار شهدا ، سرکشی از خانواده های معزز شهدا ، جانبازان و ایثارگران کارگری در سطح استان ، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و  برنامه های متنوع دیگر همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه های کمیته کارگری در استان برگزار شد .

کد خبر 1219188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha