دولت انقلابی با کشورهایی که در آشوب اخیر نقش داشته اند برخورد کند

حجت الاسلام قاضی با بیان اینکه نظام ما ریشه در قیام عاشورا و نهضت حسینی دارد گفت: در اتفاقات اخیر دشمن با تمام توان جهت ضربه به انقلاب دست به آشوب زده است.

حجت‌الاسلام «سید محمدعلی قاضی دزفولی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، پیرامون اتفاقات اخیر کشورمان اظهار کرد: امروز دشمن با تمام توان وارد میدان مبارزه شده و به مقدسات و نمادهای ملی و مذهبی ما توهین می‌کند.

 

امام جمعه دزفول افزود: متاسفانه در اغتشاشات اخیر منافقین رسما جهت ایجاد آشوب به اغتشاشگران آموزش می‌دهند که همین موضوع باعث شهادت تعدادی از نیروهای زحمتکش انتظامی و خسارت به اموال عمومی شده است.

 

وی با بیان اینکه مردم پای انقلاب خواهند ماند اضافه کرد: دشمن به زعم خود می‌خواهد انقلاب و کشور را دچار مشکل کند ولی زهی خیال باطل که نظام ما ریشه در قیام عاشورا و نهضت حسینی دارد.

 

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی تصریح کرد: فتنه‌گران نمی‌توانند به مقدسات ما که مظهر و نماد و مذهب ماست، به قرآن و به پرچم جمهوری اسلامی بی‌حرمتی کنند و پاسخی نبینند؛ غربی‌ها باید از این فتنه‌گری خود خجالت بکشند.

 

وی تصریح کرد: اغتشاشگران از سعه صدر و خویشتن‌داری نیروهای انتظامی و بسیجیان سوء استفاده می‌کنند و ناجوانمردانه با آموزش‌های تروریستی جوانان باغیرت ما را به شهادت می‌رسانند، چادر از سر زنان و دختران ما می‌کشند، به قرآن اهانت می‌کنند، مواکب حسینی را به آتش می‌کشند.

 

امام جمعه دزفول تأکید کرد: این ملت برای کشور و نظام و دین خود، برای حفظ استقلال و برای ناموس خود خون داده و کوتاه نمی‌آید؛ ملت و بصیر و بیدار ما بیدارتر شد و حقه و کینه دشمن را شناخت؛ اجازه نخواهیم داد مزدوران آشوبگر امنیت و آسایش ما را به هم بزنند.

 

وی خاطر نشان کرد: غربی ها بدانند که امروز ایران مقتدر است، امروز پهپادهای ایرانی که به دست دانشمندان ایرانی ساخته شده‌اند لرزه بر اندام ناتو انداخته است.

 

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی یاد آور شد: از دولت انقلابی می‌خواهیم با کشورهایی که در این توطئه نقش داشته‌اند و فتنه‌گری کرده‌اند به شدت برخورد کنند.

 

کد خبر 1219196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha