لوازم التحریر با روش عرضه مستقیم به دانش آموزان ارایه شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به گرانی قیمت لوازم التحریر گفت: باید لوازم التحریر با روش عرضه مستقیم به دانش آموزان ارایه شود.

احمدحسین فلاحی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به افزایش قیمت لوازم التحریر گفت: ما در جلسه ای در کمیسیون آموزش و تحقیقات با حضور مسئولان وزارتخانه های آموزش و پرورش و علوم بحث افزایش قیمت لوازم التحریر را بررسی کردیم.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طبق گزارشات و بررسی آنها خانواده های متوسط با این وضعیت نمی توانند لوازم التحریر را تهیه کنند و آموزش و پرورش در این جلسه تاکید کرد که تدابیری اتخاذ کرده است که تولید لوازم التحریر از طریق یک سری افراد و گروه های جهادی تولید و عرضه شود که واسطه نباشد که گران شود و عرضه مستقیم باشد.

 

وی ادامه داد: درخواست ما در کمیسیون این بود که فروشگاه عرضه مستقیم برای این کار باشد که گران نباشد.

 

فلاحی در مورد دادن یارانه در این زمینه گفت: آموزش و پرورش الان در مشکل سرانه اش مانده است و اگر می خواهیم به اقشار آسیب پذیر کمک کنیم باید به این سمت و سو برویم ولی به هر حال الان سرانه آموزش و پرورش کم است و نمی تواند این کار را انجام دهد.

 

وی گفت: ما تولید داخل مان نیز کم نیست باید تولیدکنندگان داخل حمایت شوند که با تولید داخل قیمت ها کم می شود و نزول پیدا می کند.

 

 

کد خبر 1219208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha