ترویج مکتب حاج قاسم مطالبه رهبری و مورد نیاز جهان اسلام است

امام جمعه کرمان با بیان اینکه ترویج مکتب حاج قاسم از طرفی مطالبه رهبری و از طرف دیگر هواداران و شفیتگان و تشنگان آن در جهان اسلام و در واقع یارگیری آن در کل جهان اسلام است؛ تأکید کرد: این وظیفه ما را بسیار سنگین می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، چهارشنبه(6 مهر) در جلسه ستاد مکتب حاج قاسم و سومین سالگرد برگزاری مراسم گفت: شهید سلیمانی محصول نظام و تربیت شده امامین انقلاب و این نظام است.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: مکتب او توانست ارزش جهانی پیدا کند و در جبهه مقاومت باشد لذا تشنگان او فقط در ایران نیستند بلکه در کل جهان اسلام هستند.

 

 

وی با بیان اینکه ترویج مکتب حاج قاسم از طرفی مطالبه رهبری و از طرف دیگر هواداران و شفیتگان و تشنگان آن در جهان اسلام و در واقع یارگیری آن در کل جهان اسلام است؛ تأکید کرد: این وظیفه ما را بسیار سنگین می کند.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: لذا وقتی بحث پژوهش مطرح می شود؛ بخشی از این رسالت را می تواند به خوبی انجام دهد و اگر یکی از سرچشمه های این مکتب که مهم هستند، کرمان است و دیار شهیدحاج قاسم هم هست، طبیعی است درخشش کرمان هم باید از همه بیشتر باشد.

 

 

وی تأکید کرد: این مهم به گونه ای مدیریت شود تا کرمان و کشور رسالت خود را نسبت به نسل های آینده به بهترین وجه ممکن انجام دهد.

کد خبر 1219241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha