نمایشگاه «دستاوردهای نهاد فاخر وقف» فردا افتتاح می‌شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: نمایشگاه «دستاوردهای نهاد فاخر وقف» به مناسبت هفته وقف فردا ۷ مهرماه در نگارخانه خطایی مجموعه تاریخی شیخ صفی الدین اردبیلی افتتاح می شود.

حجت الاسلام «مهدی ستوده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نمایشگاه «دستاوردهای نهاد فاخر وقف» با شعار «وقف، از مردم، با مردم، برای مردم» به مناسبت هفته وقف فردا 7 مهرماه افتتاح می شود.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: این نمایشگاه از 7 تا 11 مهرماه برقرار خواهد بود و علاقمندان برای بازدید می توانند از ساعت 9 الی 12 و 13 الی 18:30 به نگارخانه خطایی مجموعه تاریخی شیخ صفی الدین اردبیلی مراجعه کنند.

 

این مقام مسئول اذعان داشت: آشنایی با فریضه وقف و تاثیر بی نظیر آن در جهان و ادبیات و معرفی موقوفات واقفین و نقش مردم در مدیریت موقوفات از مهمترین محورهای این نمایشگاه است.

 

وی عنوان کرد: توسعه و عمران، اقتصاد و اشتغال آفرینی، خدمات اجتماعی، فرهنگی و قرآنی با وقف و علم و فناور، پژوهش و نشست های تخصصی از دیگر موضوع های این نمایشگاه خواهد بود.

 

حجت الاسلام ستوده افزود: برپایی غرفه کودک و نوجوان، غرفه مشاوره وقف، خدمات پزشکی و مسابقه های فرهنگی و اجتماعی نیز از برنامه های جنبی در این نمایشگاه است.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ادامه داد: البته برای مسابقه های اجرایی جوایز نفیس نیز پیش بینی شده است که به قید قرعه در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

 

کد خبر 1219246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha