حضور روحانیون در دوران دفاع مقدس، صحنه جبهه را به مکتب عشق تبدیل کرد

اندرزیان حضور روحانیون در دوران دفاع مقدس در زمینه آمادگی معنوی، عقیدتی، اخلاقی، اسلامی و ... رزمندگان را یک ضرورت دانست و گفت: حضور این قشر از افراد جامعه صحنه جبهه را به مکتب عشق تبدیل می کرد.

حجت الاسلام «امرالله اندرزیان» ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای روحانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: شهدای روحانی نقش بی‌بدیلی در جنگ داشتند که اگر برادران جهاد سنگرسازان بی سنگر بودند، اما روحانیون در جنگ و پشت خط و شب عملیات در جهت تقویت روحیه رزمندگان تلاش می کردند.

 

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج حضور روحانیون در دوران دفاع مقدس را در زمینه آمادگی معنوی، عقیدتی، اخلاقی، اسلامی و ... یک ضرورت دانست و گفت: حضور این قشر از افراد جامعه صحنه جبهه را به مکتب عشق تبدیل می کرد تا رزمندگان آمادگی معنوی برای حضور در عملیات های مختلف را پیدا کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: حضور روحانیون در جبهه و انتقال پیام حضرت امام رضوان الله علیه به رزمندگان، دل های آنها را برای دفاع از از عزت و شرافت میهن بیشتر می کرد.

 

حجت الاسلام اندرزیان روحانیون را پیشتاز و پیشگام در همه عرصه ها دانست و گفت: روحانیت شیعه و طلاب جوان در جنگ نسبت به وظیفه در دو جبهه می جنگیدند، از طرفی علاوه بر جنگ با دشمن از هر فرصتی استفاده می کردند تا اعتقاد به خدا و معنویت را در رزمندگان زنده نگه دارند.

 

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج گفت: با توجه به اینکه انقلاب روحانیت و شهدا مظلوم هستند، نیازمند برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح جامعه هستیم.

کد خبر 1219247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha