حضور ۶ هزار نفری مردم آران و بیدگل در پیاده روی امام رضایی«حرم تا حرم»

مسئول تبلیغات ستاد برگزاری مراسم حرم تا حرم از حضور ۶ هزار نفری مردم بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل در آیین پیاده روی حرم تا حرم این شهرستان خبر داد.

قربانعلی اکبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ۶ هزار نفر در آیین پیاده روی «حرم تا حرم» بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل شرکت کردند.

 

مسئول تبلیغات ستاد برگزاری مراسم حرم تا حرم ادامه داد: مردم این دیار در قالب این کاروان مسیر ۲۷ کیلومتری حرم مطهر شهدای گمنام دهستان حسین آباد آران و بیدگل تا حرم آقاعلی عباس(ع) در بادرود را با پای پیاده طی کردند.

 

اکبری افزود: این همایش برای یازدهمین سال پیاپی با هدف  تعظیم شعائر دینی، عرض تسلیت به ساحت مقدس برادران بزرگوار ثامن الحجج و تجدید میثاق با ولایت برگزار شد و عزاداران با حضور در حرم آقاعلی عباس (ع) و شاهزاده محمد (ع) به عزاداری و سوگواری پرداختند.

 

مسئول تبلیغات ستاد برگزاری مراسم حرم تا حرم افزود: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با هیئات مذهبی شهرستان آران و بیدگل، ۲۵ موکب در طول مسیر ۲۷ کیلومتری دهستان حسین آباد تا بادرود خدمت رسانی به زائران را بر عهده داشتند.

 

قربانعلی اکبری ادامه داد: این برنامه با تلاش اعضای ستاد برگزاری مراسم و با همکاری مشترک هیئات مذهبی، کانون های فرهنگی و مراکز مذهبی بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

کد خبر 1219280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha