ایمان و وحدت پیروزی رزمندگان در جنگ تحمیلی را رقم زد

حجت الاسلام فاطمی نسب بابیان اینکه امروز انقلاب اسلامی، ایرانی شجاع و مقتدر را در جهان نشان می‌ دهد، گفت: ایمان و وحدت عمومی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، پیروزی ایران بر دشمنان را رقم زد.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ، با اشاره به اینکه رزمندگان مجاهدانه برای دفاع از میهن اسلامی به صحنه جنگ رفتند، گفت: رزمندگان برای جلب رضای خدا از جان خود گذشتند،عده ای شهید شدند و عده ای تا مرز شهادت رفتند و مصداق حاضر همین جمع ایثارگران و مجاهدانه است. 

 

امام جمعه سرپل ذهاب،افزود: حدود ۸۰ کشور در جنگ تحمیلی به شکل های مختلف به کشور عراق کمک کردند اما در نهایت ایران پیروز شد.

 

وی با بیان اینکه تهاجم هشت ساله به ایران اولین جنگی است که به آن دفاع مقدس گفته شده است،خاطر نشان کرد:در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی ها و ایثارگری های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی و ارزشی فرهنگی همه جریان ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داده ودفاع مقدس زمینه ساز فرهنگ مقدسّی شد که طریق اتّصال به ملکوت را هموار کرد.

 

حجت الاسلام فاطمی نسب،با اشاره به اینکه دشمنان غرب از ابتدای انقلاب تاکنون به دنبال ضربه زدن به این نظام مقدس هستند و هیچ غلطی نکردند،اظهارکرد: در ۸ سال وقتی بلوک شرق و غرب و استکبار جهانی متوجه شکل گیری یک حکومت اسلامی شدند که برای مدیریت و حکومتداری استراتژی و تئوری دارد، همه در یک جبهه قرار گرفتند ، صدام ملعون تسلیم کردند بر علیه ما قیام و جنگ شکل گرفت. 

 

امام جمعه سرپل ذهاب، گفت:  از بمب های شیمیایی تا هواپیماهای جنگی، تا تانک ها و ستون زرهی که توسط بلوک شرق و غرب در اختیار صدام‌ قرار می گرفت اما اراده خداوند بر این بود، که این حکومت اسلامی تقویت شود ، یک فرزندی از فرزندان حضرت زهرا(س) و یک دانش آموخته ای از مدرسه ی امام صادق(ع) رهبری حکومت اسلامی را بر عهده بگیرد، و شیرمردانی از سرزمین پارس یعنی شما مجاهدان پشت سر امام جامعه بایستید و دست خالی در مقابل دشمن صف آرایی کنید و خواست خدا پیروزی حق بر باطل بود. 

 

وی اظهار کرد: در دفاع مقدس با وجود هشت سال جنگ تحمیلی بین ایران و عراق یک وجب از خاک ایران اسلامی از کشور جدا نشد و این نشان دهنده قدرت ایمان و ایستادگی نیروهای ایرانی است.

کد خبر 1219286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha