یادواره شهیدان سوریان در مدرسه استعدادهای درخشان ورامین برگزار شد

یادواره شهیدان سوریان در مدرسه استعدادهای درخشان ورامین همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد و از خانواده این شهدا تجلیل بعمل آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، پیش از ظهر امروز چهارشنبه(ششم مهرماه) مراسم یادواره شهیدان منصور و محسن سوریان در مدرسه استعدادهای درخشان شهید ستاری ورامین برگزار شد.

 


در این مراسم که مدیریت آموزش و پرورش ورامین، جمعی از دانش اموزان و مدیران و معلمان مدرسه شهید ستاری حضور داشتند، حجت الاسلام سید محسن محمودی گفت:  انسان هر چه از نظر جایگاه اجتماعی و علمی بالاتر باشد مسئولیتش سنگین تر است و این در مورد شما دانش اموزان استعدادهای درخشان حائز اهمیت است.

 


 امام جمعه موقت ورامین افزود: از دوران تحصیل خود استفاده لازم را ببرید و کشور ما نیازمند دانشمندان برجسته و کارآمد است و رشد عملی و تهذیب نفس در کنار موارد علمی بسیار مهم و مورد نیاز هر جامعه ای است.

 


حجت الاسلام محمودی در خصوص هفته دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان خصوصا جوانان در آن دوران اظهار داشت: یک زمانی در دوران جنگ تکلیف حضور در جبهه ها بود و اکنون ما از این شهدا می توان بعنوان الگو و اسوه بهره گیری کنیم، در حوزه های اخلاقی، عملیاتی و شناختی نیاز به آموزش داریم و عقب ماندگی داریم و کارگاه های آموزشی در این خصوص نیاز است تا دچار بحران هایی مانند اغتشاشات اخیر نشویم.

 


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: همه ما و در هر زمانی باید از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دفاع کنیم اما نسبت عملکرد ها نقد داریم و این نقدها باید بجا و منصفانه باشد و کشتن ، آتش سوزی و دروغ پردازی و لجن پراکنی را نمی توان بعنوان یک ابزار استفاده کرد.

 


گفتنی است، در این مراسم حاج ابراهیم شیرکوند از رزمندگان دفاع مقدس به بیان خاطراتی از این ایام برای دانش آموزان پرداخت و در پایان از خانواده شهید سردار محسن سوریان تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 1219315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha