آرمان های شهدا و ایثارگران به نسل جوان منتقل شود

رحمانیان با تاکید بر اینکه یکی از رسالت های ما آگاه سازی نسل جوان و دانشجویان است، گفت: آرمان های شهدا و ایثارگران به نسل جوان منتقل شود.

محمد رحمانیان به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، امروز (چهارشنبه ۶ مهر) در مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس که در سالن «شهید ایران منش» دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار شد، گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی است برای تجلیل از رشادت ها و از خودگذشتگی های شهیدان، ایثارگران،‌ رزمندگان . است

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: شهدا و ایثارگران در دفاع مقدس معامله‌ای معنوی با پروردگار خود داشته‌اند که حاصل این معامله امنیت و اقتدار ایران اسلامی است.

 

وی بیان کرد: یکی از رسالت های ما آگاه سازی نسل جوان و دانشجویان است که بدانند شهدای والا مقام و ایثارگران به خاطر آرمان های نظام  از جان خود گذشتند و حفظ خاک  میهن و برقراری امنیت را سرلوحه کار خود قرار دادند.

 

حجت الاسلام زین العابدین دست داده نیز در این مراسم ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت:  اقتدار امروز ایران اسلامی به سبب ایثارگری‌های رزمندگان و شهدای والامقام دفاع مقدس است وظیفه همه ماست که جایگاه متعالی این بزرگواران را بیش از پیش بشناسیم و رهرو آنان باشیم.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: درراستای حفظ خون شهدا و رشادت های ایثارگران و رزمندگان می بایست آرمان های آنها را ادامه داد و حافظ و پاسدار این انقلاب و دستاوردهای امام راحل (ره) باشیم

 

در ادامه مراسم مهدی مصلی نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و محسن کارگر از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی جهرم به عنوان ۲ تن از پیشکسوتان ایثارگر، خاطرات خود را از مجاهدت های رزمندگان و ایثارگران دوران جنگ تحمیلی بازگو و از پیشکسوتان ایثارگر شاغل در این دانشگاه با اهدای لوح تقدیر شد.  

 

درپایان با حضور بر مزار پاک شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی جهرم با تقدیم شاخه گل و اجرای زیبای گروه موزیک «تیپ ۳۳ المهدی (عج)» جهرم از مقام شامخ این شهدای والا مقام تجلیل به عمل آمد. 

 

 

 

کد خبر 1219323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha