مسئولیت رسانه و فضای مجازی در سومین سالگرد حاج قاسم بیش از گذشته است

سردار معروفی با تأکید بر اهمیت سومین سالگرد مراسم حاج قاسم و لزوم استفاده از این فرصت برای تبیین حقیقت انقلاب اسلامی گفت: امسال مسئولیت رسانه و فضای مجازی بیشتر از سال گذشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، چهارشنبه(6 مهر) در نخستین جلسه ستاد برگزاری سومین سالگرد حاج قاسم، ایام سالگرد را بهترین فرصت برای تبیین حقیقت انقلاب اسلامی و برای جهاد تبیین دانست و تصریح کرد: ما نمی خواهیم{فقط} خاطره بگوییم.

 

 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور و فرمانده سابق سپاه ثارالله استان با توجه دادن به این موضوع که طرح موضوع «مکتب حاج قاسم» توسط مقام معظم رهبری انجام شد؛ این تدبیر معظم له را برای مصونیت انقلاب و ملت ایران دانست و تصریح کرد: خلاء جدی در کشور در موضوع اندیشه حاج قاسم وجود دارد که باید به این حوزه بپردازیم و بدانیم که هر کجا با تفکر امامین انقلاب ورود کنیم موفق خواهیم بود.

 

 

وی در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور گفت: شاید برخی بگویند ما از هتک حرمت حاج قاسم جریحه دار شدیم اما ما از هتک حرمت قرآن، اهل بیت و مساجد بیشتر جریحه دار شدیم و تنها بحث حاج قاسم سلیمانی نیست؛ کینه ای که دشمنان نسبت به اربعین داشتند، نسبت به حاج قاسم بود که اینجا آن را عملیاتی کردند و نگذاشتند زیبایی اربعین معلوم شود و این  اتفاق بزرگ را به کام ملت را تلخ کردند.

 

 

سردار معروفی برخوردحاج قاسم با اقشار مختلف مردم را مدل مدیریتی اسلامی است دانست و افزود: اگر کسی فکر کند حاج قاسم در مبارزه با اشرار عالم در جبهه مقاومت سردار دلها شد، اشتباه است زیرا حاج قاسم در هشت سال دفاع مقدس نیز سردار دلها بود و از زمان جنگ تاکنون همان حاج قاسم بود.

 

 

وی از تشکیل ستاد راهبردی سالگرد شهادت حاج قاسم در کشور خبر داد و با بیان اینکه در کرمان و تهران کار به سپاه واگذار شده و در ۲۹ استان دیگر به بسیج با مسئولیت بنده؛ اعلام کرد: در استان ها هفته مقاومت را با برنامه های مختلف برگزار خواهیم کرد و باید محوریت برنامه ها تبیین ماهیت انقلاب اسلامی باشد و بهترین فرصت برای این کار ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی است.

 

 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور از پیش بینی راه اندازی ۵۰۰ موکب و صدها هزار نفر زائر خارجی در ایام  سومین سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان خبر داد و گفت: امسال مسئولیت رسانه و فضای مجازی بیشتر از سال گذشته است و کار بزرگی انجام می شود که باید روی آن کار شود و این هنر انقلاب اسلامی و بچه های حاج قاسم است.

 

 

وی بر تمرکززدایی برنامه ها از مرکز استان و توزیع آن در سطح استان تأکید کرد و افزود: سال گذشته حرکت های خوبی در شهرستان ها انجام شد اما برنامه های سالگرد سوم باید متفاوت و معنادار برای انقلاب باشد و جبهه مردمی آمادگی برای حرکت های خوب دارد.

 

 

سردار معروفی در پایان بر توجه به این موضوع که شخصیت حاج قاسم به عنوان شخصیت تراز تقریب مذاهب پذیرفته شده و این موضوع باید برجسته شود؛ بیان کرد: باید پژوهشکده شهید حاج قاسم با ستاد مکتب هماهنگ باشد و جلوی قرائت های متعدد روی شهید سلیمانی و مکتب گرفته شود.

کد خبر 1219333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha