یادواره شهدای سفیدشهر با حضور معاون رئیس جمهور برگزار می شود

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمد باقر(ع) سفیدشهر از برگزاری یادواره شهدای سفیدشهر از توابع شهرستان آران و بیدگل با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور خبر داد.

سرگرد «مجتبی کفاش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، یادواره شهدای سفیدشهر از توابع شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمد باقر(ع) سفیدشهر افزود: این مراسم پنج شنبه  ۷ مهرماه بعد از نماز مغرب و عشا در یادمان شهدای گمنام شهر سفیدشهر برگزار خواهد شد.



کفاش ادامه داد: این مراسم با سخنرانی سردار «محسن رضایی» فرمانده پیشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاون اقتصادی رئیس جمهور و با حضور دکتر «سید جواد ساداتی نژاد» وزیر جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد.

 

دبیر اجرایی یادواره شهدای سفیدشهر افزود: مدیحه سرایی و نوحه خوانی مداح اهل بیت(ع) داود شکاری و اجرای گروه هنری شاهد از دیگر برنامه های این مراسم معنوی است.

 

کفاش افزود: تلاوت قرآن کریم، خاطره گویی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و قرائت وصیت نامه شهدا از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود.



منطقه سفیددشت با ۸۰ شهید دوران دفاع مقدس، ۳ شهید مدافع حرم و ۵ شهید گمنام در ۱۹ کیلومتری غرب شهرستان آران و بیدگل واقع شده است.



شهرستان آران و بیدگل با تقدیم بیش از یک درصد جمعیت خود دردوران انقلاب و دفاع مقدس، به نسبت جمعیت رتبه نخست ایثارگری را در کشور داراست و این منطقه به دارالشهدای کشور شناخته می شود.

 

کد خبر 1219346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha