«نوفرستی» مدیرکل بنیاد شهید خراسان جنوبی شد

طی مراسمی ‌«ابوالفضل نوفرستی» به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با حضور معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آئین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان پیش از ظهر امروز چهارشنبه (۶ مهر) با حضور طاهر موهبتی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان جنوبی و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

 

سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در این آیین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: شهدا برای حفظ نظام، اسلام، انقلاب، ناموس و سرزمین رفتند و از جان خود گذشتند که این سرزمین و مردم بتوانند به حیات و پیشرفت ادامه دهند.

 

وی با تأکید بر وظیفه مسئولان و آحاد مردم برای ادامه راه شهدا و تدوام نظام اسلامی، گفت: امروز باید با استفاده از سلاح تفکر و بصیرت با هجمه‌های دشمن و ناهنجاری‌ها در داخل کشور مقابله کنیم.

 

طالبی با اشاره به اینکه شهدا به ما راه و رسم زندگی و رسیدن به کمال را آموختند، افزود: هر صندلی مسئولیت حاصل خون ده ها شهید است و شاید در برخی جاها نسبت به مشکلات مردم کوتاهی شده که کوچکترین کوتاهی، ما را از شفاعت شهید خارج خواهد کرد.

 

به گفته وی؛ بیشترین تاکید شهدا در وصیت نامه خود حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه است و تجربه به ما ثابت کرده است که هر جا به حرف ولایت عمل کردیم در نهایت به پیروزی رسیدیم.

 

گفتنی است در این آیین از خدمات پنج ساله حجت‌الاسلام تقی عزیزی قدردانی و ابوالفضل نوفرستی به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی معرفی شد.

 

کد خبر 1219361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha