برگزاری نشست بصیرتی جامعه نخبگان در دانشگاه علم و فن‌آوری مازندران

نشست بصیرتی جامعه نخبگان در دانشگاه علم و فن‌آوری مازندران با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از استان مازندران، احمدرضا ربانی امروز( 6 مهر) در نشست بصیرتی جامعه نخبگان مازندران در دانشگاه علم و فن‌آوری مازندران اظهار کرد: دانشگاه نقش مهم و اثرگذار در بیان ارزش های جامعه دارد و در این راستا باید در دانشگاه پیام رسان رشادت ها و ایثار و مقاومت رزمندگان در طول دفاع مقدس در کنار کارهای آموزشی و تحقیقاتی باشیم.

 

رئیس دانشگاه علم و فن‌آوری مازندران در بهشهر افزود: امروز نسل سوم جامعه و انقلاب اسلامی ایران و دانشجویان و جوانان ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند تبیین درست دفاع مقدس و ارزش های انقلاب هستند و باید در این راستا تلاش شود.

 

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه همچنان که در راستای تولید علم و دانش سرآمد است باید در راستای حفظ ارزش های انقلاب و نظام در بخش های مختلف سرآمد و نمونه باشد و در کنار رشد و توسعه علمی، توسعه ارزش ها هم مورد توجه باشد.

 

ربانی گفت: امروز دانشگاههای ما قرارگاه علمی و رشد و توسعه در برابر دشمنان هستند و باید با قوت به راه خود ادامه دهیم و با افزایش تولیدات دانش بنیان مدنظر رهبری برای پاسداشت انقلاب تلاش کنیم.

 

به گزارش شبستان، نشست بصیرتی جامعه نخبگان مازندران در دانشگاه علم و فن‌آوری مازندران در بهشهر با حضور سلگی معاون استاندار مازندران، سردارجوانی معاون سیاسی سپاه کل کشور، امام جمعه بهشهر، جناسمی فرمانده سپاه بهشهر و جمعی از نخبگان و صاحب نظران به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

کد خبر 1219424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha