توزیع ۸میلیارد ریال کمک مومنانه بین جامعه کارگری مازندران

حسینیان گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی دفاع مقدس ۸۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۸ میلیارد ریال توسط سازمان بسیج کارگری سپاه کربلا و اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی مازندران تهیه و در بین کارگران شایسته تکریم سراسر استان توزیع شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سید جواد حسینیان عصر امروز(۶مهر) در آئین نهضت کمک‌های مومنانه ویژه کارگران کم برخوردار استان که به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور رئیس سازمان بسیج کارگری و کارفرمایی کشور در حسینیه عاشقان کربلا ساری برگزار شدف اظهار کرد: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلای استان مازندران در کنار اقدامات تخصصی در بحث رفع موانع تولید و مشکلات تخصصی در حوزه کار و تولید استان اقدامات مختلفی را در بخش فرهنگی، اجتماعی و موضوعات مبتلا به دیگر در حوزه تخصصی در سال ۱۴۰۱ برنامه ریزی کرده است.

 

مسئول بسیج کارگری و کارفرمایی سپاه کربلا افزود: از برنامه‌های ویژه‌ای که در طول سال ۱۴۰۱ از سوی این سازمان و اداره‌کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان انجام شد توزیع کمک‌های مومنانه در بین کارگران آسیب دیده بود و در این راستا قریب به ۶ هزار بسته معیشتی را طی یک سال اخیر توزیع کردیم.

 

وی ادامه داد: در پنجمین مرحله از کمک‌های مومنانه ۸۰۰ بسته کمک مومنانه  بدین ترتیب ۵۰۰ بسته شهرستانی و ۳۰۰ بسته نیز در سطح استانی تحویل خانواده کارگران خواهد شد.

 

حسینیان کمک به مجموعه‌های تولیدی که دچار مشکلات اقتصادی هستند و توان تعمیر تجهیزات را ندارند را یکی از اقدامات محوری گروه‌های جهادی ذیل سازمان بسیج کارگری و کارفرمایی سپاه کربلا عنوان کرد و گفت: این کار به صورت ماهیانه انجام می‌شود و همچنین این سازمان در آزادسازی زندانیان غیرعمد و تهیه جهیزیه نیز پیشگام بوده است.

کد خبر 1219440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha