آغاز احیا و مرمت آثار تاریخی مغفول مانده گلستان/ بازاریابی از نیازهای اصلی امروز گردشگری استان است

ساوری گفت: در این یک ماه آغاز مسئولیت در اداره‌کل میراث‌فرهنگی با تعامل بین بخشی اقداماتی در حوزه احیا و مرمت آثار تاریخی که مدت‌ها مغفول مانده بود انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، «محمدجواد ساوری» شب گذشته (چهارشنبه ۶ مهر) در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز هفته گردشگری گفت: دستگاه‌های اجرایی باید برای جوانان تسهیل‌گری ایجاد کرده و موانع موجود در مسیر ایجاد اشتغال را برطرف کنند تا شاهد  رفع محرومیت و رونق اقتصادی در استان باشیم.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان با بیان اینکه در مسیر توسعه زیرساخت‌های گردشگری ترک فعل در حوزه‌های مأموریتی این اداره کل  را برنمی‌تابیم، افزود: ترک فعل موجب تعارض منافع و عدم تسهیل‌گری می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در این یک ماه آغاز مسئولیت در اداره‌کل میراث‌فرهنگی با تعامل بین بخشی اقداماتی در حوزه احیا و مرمت آثار تاریخی که مدت‌ها مغفول مانده بود انجام شد.

 

ساوری، آغاز مرمت کاخ آغامحمدخان، تپه تاریخی قلعه خندان و دیوار بزرگ گرگان را از پروژه های احیایی در مدت حضور خود اعلام کرد.

 

وی با بیان اینکه برندسازی و بازاریابی از ضعف‌ها و نیازهای اصلی امروز گردشگری استان است، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، سعی می شود تا با تجمیع نمونه‌های موفق استان در این حوزه و با کمک جوانان خلاق، برای رفع این ضعف‌ها اقدام کنیم.

 

کد خبر 1219462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha