قرارگاه اجتماعی البرز پیگیر مطالبات مردمی است/ نهضت ملی مسکن می تواند از تجربه های مسکن مهر بهره مند شود

عبداللهی با اشاره به اینکه قرارگاه اجتماعی البرز پیگیر مطالبات مردمی است گفت: نهضت ملی مسکن می تواند از تجربه های مسکن مهر بهره مند شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» طی نشست قرارگاه اجتماعی استانداری البرز که پنجشنبه ( 7مهر) در سالن شهدای دولت برگزار شد گفت: یکی از اهداف تشکیل قرارگاه اجتماعی استان البرز رسیدگی به مطالبات مردمی است.

 

استاندار البرز افزود: دولت سیزدهم با رویکرد حل و رفع دغدغه های مردم مبنای فعالیت خود را قرار داده است، از جمله مسائل قابل توجه در این خصوص مسکن مهر است.

 

 

به گفته وی، مسکن مهر به عوان یکی از شاخص های فعالیت های استانی که در قرارگاه اجتماعی استان نسبت به آن توجه ویژه ای است، نهضت ملی مسکن می تواند از تجربه های مسکن مهر بهره مند شود.

 

 

وی اظهار کرد: شهرک مسکونی پیام منطقه ماهشدت نیازمند زیرساخت های لازم برای مسکن های مهر در قالب تأمین نانوایی، مرکز درمانی و داروخانه و ... است.

 

تاستاندار البرز با اشاره به اینکه شهرداران نیز باید برای ایجاد فضاهای ورزشی همکاری کنند بیان کرد: مجمع خیرین ساخت اماکن ورزشی استان تشکیل می شود و نیاز به زمین های مناسب وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه باید همچنان در راستای تامین نیروی کار شهرک های صنعتی اقدام کنیم و افراد متقاضی اشتغال را معرفی کنیم خاطرنشان کرد: باید تدابیر ویژه ای برای حمل و نقل کارگران به شهرک های صنعتی استان داشته باشیم.

 

 

کد خبر 1219606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha