اجازه نمی‌دهیم کسی به ساحت مقدس نظام اسلامی نگاه کج کند

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با بیان‌اینکه مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل اعتقاد مااست، گفت: اجازه نمی‌دهیم کسی به ساحت مقدس نظام اسلامی کج نگاه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام «محمدجواد باقری‌ارومی» در یادواره شهدای آبروی محله مسجد حضرت محمد رسول‌الله(ص) که با محوریت شهید فریبرز اشجعی در مقابل منزل شهید و با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد، اظهارکرد: شهدا براساس وعده الهی زنده بوده و بر رفتار و اعمال ما ناظر هستند.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و بر ما وظیفه است در این راستا گام برداریم، افزود: امنیت امروز کشورمان را مدیون خون پاک شهدا هستیم چرا که آن بزرگواران عزت، آبرو و سربلندی را به کشور و ملت ما هدیه دادند.

 

وی تصریح‌کرد: شهادت، قدم نهادن در مسير الی‌الله است و جوانان اين مرز و بوم راه انبياء و اهل‌بیت(ع) را با شركت در جبهه‌های نبرد حق عليه باطل انتخاب كردند.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی به حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: در این حوادث شهدایی تقدیم و پرپر شدند تا امنیت و آرامش حفظ و ماهیت دشمنان نیز بیش از پیش آشکار شود.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه بهانه‌های دشمن تمامی ندارد و آنها تلاش کردند زیر سایه اغتشاشات موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب، حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین، مواضع قدرتمندانه رئیس جمهور در سازمان ملل و دیدار با سران کشورهای مختلف را زیرسوال ببرند، ادامه داد: انقلابی که با ذکر یا حسین(ع)، یا زهرا(س) و براساس ایمان شکل گرفته با قوت به راه خود ادامه می‌دهد و خدایی که در پیروزی انقلاب نقش داشته در حفظ انقلاب هم نقش داشته و دارد.

 

وی ادامه داد: کجا ما در طول ۱۵ سال مبارزه با رژیم پهلوی در خیابان سربریدیم، کسی را آتش زدیم و اموال مردم را به ناحق آتش زدیم و تخریب کردیم فکر کردند به این سادگی است که با اغتشاشات حکومت و نظام عوض کنند و آن هم حکومت جمهوری اسلامی که صاحب دارد و حکومتی که مطلق به امام زمان(عج) است.

 

حجت‌‎الاسلام باقری‌ارومی با اشاره به اینکه از هرکوچه و خیابانی که عبور می‌کنید نام زیبای یک شهید نقش بسته است، تصریح‌کرد: برای وجب به وجب، خیابان به خیابان و کوچه به کوچه این خاک خون و شهید دادیم و بهترین جوانان این مرز و بوم را تقدیم کردیم و به احترام خون شهدا  و به نشانه ادای دین به شهدا هیچوقت اجازه نمی‌دهیم کسی بخواهد به ساحت مقدس نظام و انقلاب اسلامی ما کج نگاه کند.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل اعتقاد مااست، گفت: منافقین و کفار و افرادی که چه در داخل و چه خارج برای کشورهای غربی به ویژه آمریکا و اسرائیل هزینه می‌کنند نمک‌نشناس‌هایی هستند که سر سفره انقلاب رشد کردند و فربه شدند و الان نمکدان می‌شکنند از عصبانیت بمیرند و بدانند این انقلاب آسمانی و الهی را خود خداوند عالم حفظ می‌کند و پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی آن خواهد رسید.

 

کد خبر 1219608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha