دشمنان انقلاب به دنبال القای ناامنی بین ملت هستند/عفت زدایی از زنان زیر سایه شعار«زن، زندگی، آزادی»

سردار قریشی با اشاره با اغتشاشات ضد انقلاب در کشور و اینکه دشمنان انقلاب به دنبال القای ناامنی بین ملت هستند، گفت: شهدا جانشان را تقدیم کردند تا ملت ما مردم ما کشور ما در امان باشد. مردم با حرکت در مسیر شهدا اجازه سوء استفاده به دشمن را نمی دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار سید قاسم قریشی امروز پنج شنبه (۷ مهر)در یادواره شهدای جامعه کارگري و کارفرمایی استان مازندران با محوریت شهید شاخص جامعه کارگری کشور شهید نوروز علی یزدانخواه در فریدونکنار ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۰هزارو ۴۰۰شهید دوران دفاع مقدس استان مازندران به پیشینه ولایتمداری مردم مازندران اشاره کرد اظهار کرد: مردمان این دیار در دوران انقلاب و دفاع مقدس نقش برجسته ای داشتنه اند.

 

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بیش از ۱۴هزار شهید از جامعه کارگری تقدیم انقلاب اسلامی شده است،  گفت: شهید شاخص جامعه کارگری شهید نوروز علی یزدانخواه چهار فرزند خویش را تقدیم انقلاب کرد.

 

سردار قریشی با اشاره به حضور ملت ایران در مبارزه با رژیم ستمشاهی و مقابله با گروهک‌های تجزیه‌طلب، گروه‌های کمونیستی، منافقین در غرب، شمالغرب و جنوب و بویژه در هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: همچنین لشکر فاتح و خط شکن و پیروز ۲۵ کربلا در دفاع از حرم اهل بیت و تقدیم ده هزار و چهارصد شهید در دفاع مقدس و بیش از ۴۴ شهید در دفاع از حرم و همچنین ۳۳ هزار جانباز و دو هزار و سیصد آزاده و هزار و ۱۱۸ شهید کارگر در همه عرصه‌ها حضور حماسی و قهرمانانه داشت.

 

وی با بیان اینکه مازندران در عرصه دینی و معنوی با برخورداری از بزرگانی همچون آیت الله جوادی آملی، حسن زاده آملی و سرداران شهید حاج حسین بصیر اراده خود را با ایستادگی بر دشمن جهانی تحمیل کردند، گفت: از ویژگی‌های این ایستادگی و مقاومت حضور همه اقشار دانش آموز، دانشجو، کشاورز، کارگر، ورزشکار، جوان، نوجوان، زن و مرد در همه عرصه‌ها بود.

سردار قریشی با بیان اینکه یکی از افتخارات ماست که شهدا با تمامی وجود از هر آنچه که داشتند مایه گذاشتند و ما امروز توفیق زیارت بیش از ۳۵۰ شهید فریدونکنار را داشتیم، به جمله‌ای نگاشته شده بر قبر شهید یزدانخواه اشاره کرد  و گفت: این شهید درحالیکه چهار فرزندش را تقدیم کرده است، نوشت: «من مسئولیتی بر دوش خودم حس می‌کنم که با لقاء خداوند تحقق پیدا می‌کند».

 

وی بیان کرد:این اجلاسیه باشکوه و این اجتماع پرشور در این مکان مقدس با هدف بزرگداشت مردان باغیرتی است که عزت، آرامش و دستاورد‌های دنیوی را از خود گرفتند تا ایرانی در امنیت و آسایش باشد و گرد و غبار و سختی بر صورت  پاک و عفیف زنان ایرانی ننشیند و خاری بر  پای کودکان ایرانی وارد نشود و شیطان صفتان پایشان به خاک پاک ایران اسلامی نرسد. تا ایران عزیز به سرنوشت لیبی، یمن و ... دچار نشود.

 

سردار قریشی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را کمتر از شهادت نمی‌داند و شهدا را ستارگانی برای ما معرفی می‌کنند که راه را گم نکنیم، تصریح کرد: خداوند متعال هم خودش را اختصاصا محب مجاهدین می‌داند و از چنان مقامی برای شهدا بیان می‌کند که به ما اجازه این را که تصور کنیم شهدا در بین ما نیستند را نمی‌دهد بلکه مقام شهدا را به عنوان حیات ابدی و بعنوان مقام روزی خوران درگاه الهی می‌داند.

 

وی افزود: شهدا جانشان را تقدیم کردند تا ملت ما مردم ما کشور ما در امان باشد و شهدا بزرگترین امر به معروف و نهی از منکر را یعنی دفاع از نظام و اطاعت از ولایت و دفاع از انقلاب و مردم را به انجام رساندند.

 

سردار قریشی با بیان‌اینکه حفظ انقلاب اسلامی و حفظ کشور عزیز ایران را از دستاورد‌های شهدا برشمرد و گفت: درس شهدا برای ما اعتماد به نفس، خودباوری، خوداتکایی و اثبات شعار ما می‌توانیم، کسب موفقیت‌های بسیار برجسته و ارزشمند در سطح جهانی و بین المللی است.

 وی با بیان اینکه در زمینه بهداشتی قبل از انقلاب وابسته بودیم و دارو‌های غربی و پاکستانی در حداقل به دست ما می‌رسید، خاطرنشان شد:امروز بیش از ۹۷ درصد دارو در داخل کشور تولید می‌شود، در بحث مقابله با ویروس کرونا ایران جزو چند کشور محدود است که واکسن ضد کرونا را عرضه کرد.

 

سردار قریشی با بیان اینکه دشمن در هشت سال دفاع مقدس ادعای نابودی ایران را داشت، اضافه کرد: در تمامی اسناد و مدارک صدام و حزب بعث تجزیه ایران کاملا مشهود بود. اما ایران با مقاومت و ایستادگی و توانمندی یک وجب از خاک را به دشمن نداد، این دستاورد بزرگ به برکت خون شهدا و رهبری امامین انقلاب اسلامی بود.

 

وی به اغتشاشات اخیر کشور اشاره کرد و افزود: جمعیت قابل توجهی از مردم توسط پلیس در آمریکا کشته می‌شود و دولت آمریکا یک عذرخواهی از مردم نمی‌کند، اما در حادثه فوت خانم مهسا امینی از رئیس جمهور و تمامی دستگاه‌ها پیگر این حادثه هستند، اما بر اساس سناریوی از قبل طراحی شده، دشمنان با هماهنگی تلاش کردند از این فضا سوء استفاده کنند و تمامی رسانه‌های غربی و رسانه سعودی تلاش کردند تا به مردم ناامنی را القا کنند.

 

سردار قریشی با اشاره به شعار معاندین در حوادث اخیر «زن، زندگی، آزادی» خاطرنشان کرد: این شعار حزب تجزیه طلب پ ک ک ترکیه است که از زنان سوء استفاده می‌کند.

 

کد خبر 1219615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha