اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مانع از فریب نسل جدید می شود

حجتی با اشاره به اینکه برخی از افراد گرفتار فریب شبکه های تبلیغاتی شده اند، گفت: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مانع از فریب نسل جدید می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «حسن حجتی« روز پنجشنبه (۷ مهر) در دیدار با جانباز دوران دفاع مقدس به تبیین گری و بیان خاطرات دوران جنگ اشاره کرد و اظهارداشت: یکی از جلوه ها و مصادیق بارز میدان جهاد تبیین، بیان خاطرات دوران هشت سال جنگ و مشقت ها و شیرینی آن دوران است.

 

شهردار تیران افزود: درس های زیاد و فرصت های متعددی در دوران دفاع مقدس برای ملت ایران به ارمغان آمد که امروز سرمایه ای برای کشورمان شده است.

 

وی با اشاره به اهمیت دوران دفاع مقدس و بیان خاطرات آن در تداوم راه شهدا، گفت: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی پیرامون رشادت های رزمندگان مانع از فریب نسل جدید می شود.

 

حجتی ادامه داد: رزمندگان و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس از خاطرات آن روز بسیار برای مردم بگویند تا اینکه واقعیت موضوع روشن شود و دشمن از بی اطلاعی ها سو استفاده نکند.

 

وی معتقد است، اگر نسل جدید ما از وضعیت جنگ با خبر باشد و توطئه امروز دشمن را بشناسد هرگز به سراغ راه توطئه گران نخواهد رفت و مسیر خود را از آنان جدا می کند.

 

شهردار تیران به اتحاد ملی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یاد آور شد: این همدلی و مشارکت عمومی برای هدف یکسان یعنی مقابله با دشمن موجب پیروزی شد و هیچ کسی در آن دوران نظر شخصی  و سلیقه خود تحمیل نمی کرد.

 

کد خبر 1219628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha