بازدید از آثار تاریخی استان اصفهان رایگان است

بازدید از آثار تاریخی و گردشگری استان اصفهان به مناسبت هفته ملی گردشگری روزهای هفتم و هشتم مهرماه رایگان است.

«علیرضا ایزدی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به برنامه های این هفته اظهارداشت: افتتاح پروژه های گردشگری، اجرای طرح های فرهنگی، بازدید رایگان از آثار تاریخی و گردشگری استان و همچنین برگزاری نشست های تخصصی و برپایی نمایشگاه تخصصی هتل داران و هنرمندان صنایع دستی در این هفته انجام می شود.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با بیان اینکه هفته گردشگری از پنجم مهرماه آغاز شده، افزود: برنامه های این هفته در سراسر استان متناسب با شرایط هر شهرستان اجرا و گروه های مختلف از این فعالیت ها بهره می برند.

 

وی ادامه داد: بازدید از آثار تاریخی و گردشگری استان اصفهان به مناسبت هفته ملی گردشگری روزهای هفتم و هشتم مهرماه رایگان است و علاقه مندان می توانند از این فرصت استفاده کنند.

 

ایزدی در خصوص نمایشگاه صنایع دستی، گردشگری و هتلداری در اصفهان گفت: در این نمایشگاه 800 فعال در عرصه صنایع دستی و گردشگری از سراسر کشور حضور داشته و 200 غرفه فعال شده که از هفتم مهر افتتاح و تا یازدهم این ماه ادامه دارد.

 

وی اضافه کرد: همزمان با برپایی این نمایشگاه نشست های تخصصی نیز انجام و برنامه ریزی فرهنگی در نمایشگاه صورت گرفته و در شهرستان ها هم برنامه هایی اجرا می شود.

 

افتتاح 11 پروژه گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان از افتتاح 11 پروژه گردشگری در این استان همزمان با هفته گردشگری خبرداد و افزود: بخش خصوصی برای بهره برداری از این پروژه ها 2 هزار و 700 میلیارد ریال هزینه کرده است.

 

وی ادامه داد: تسهیلات بانکی برای اجرای این پروژه ها به سرمایه گذاران اختصاص یافته تا این صنعت رونق پیدا کند.

 

به گفته ایزدی با بهره برداری از این پروژه ها زمینه اشتغال 123 نفر فراهم و 317 تخت به اقامتگاه های استان افزود شد.

 

کد خبر 1219643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha