رونق گردشگری نیازمند تغییر نگرش و فرآیند اداری است

ایزدی گفت: رونق گردشگری به عنوان فرصت اقتصادی و فرهنگی، نیازمند تغییر نگرش و فرآیند اداری در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «علیرضا ایزدی« روز پنجشنبه (۷ مهر) در آیین افتتاح دوازدهمین نمایشگاه صنایع دستی، گردشگری و هتلداری اصفهان اظهار داشت: توسعه پایدار و دستیابی به اقتصاد پویا و پاک نیازمند توجه به گردشگری است که اصفهان مهد این صنعت به حساب می آید.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان افزود: رونق گردشگری به عنوان فرصت اقتصادی و فرهنگی، نیازمند تغییر نگرش در بین مردم و مسئولان و توجه خاص به این حوزه بوده و باید فرآیند اداری در کشور به نفع این صنعت تغییر یابد.

 

به گفته وی، اتفاقات خوبی برای رونق گردشگری در کشورمان رقم خورده و اصفهان به عنوان یک استان پیش رو و دارای ظرفیت در این عرصه سهم خود را درافق بلند مدت ترسیم کرده است.

 

ایزدی با بیان اینکه کرونا بر روند توسعه صنعت گردشگری اثر گذشت، تصریح کرد: هنرمندان و سرمایه گذاران صنایع دستی و گردشگری آسیب زیادی را متحمل شدند اما با رشد زیرساخت و تسهیل شرایط شاهد اتفاقات خوبی در آینده خواهیم بود.

 

وی ادامه داد: با تسهیل شرایط سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و صنایع دستی که نتیجه نگرش جدید به این عرصه بوده، شاهد رونق اقتصادی و بهبود کسب و کار در این بخش خواهیم بود.

 

ایزدی از هنرمندان صنایع دستی به عنوان سفیران توانمند و تاثیر گذار برای معرفی ایران یاد کرد و یادآورشد: از این فرصت برای ترویج ارزش های کشورمان و حمایت از هنرمندان استفاده کنیم.

 

کد خبر 1219654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha