هیات شهدای گمنام کانون‌های مساجد تشکیل شد

آمون گفت: ویژه برنامه بزرگداشت «شهدای گمنام» به مناسبت هفته دفاع در جوار یادمان شهدای گمنام برگزار و همزمان با این مراسم هیات شهدای گمنام کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل نیز تشکیل شد.

«مصطفی آمون» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه بزرگداشت «شهدای گمنام» به مناسبت هفته دفاع در جوار یادمان شهدای گمنام برگزار و همزمان با این مراسم هیات شهدای گمنام کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل نیز تشکیل شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این مراسم معنوی شامگاه روز گذشته 7 مهرماه از ساعت 16 در یادمان شهدای گمنام با هدف آشنایی بیشتر نسل امروز با فرهنگ ایثار و شهادت و تداوم راه شهدا در صحنه های انقلاب اسلامی برگزار شد.

 

 

وی اعلام داشت: بچه های مسجد با تشکیل هیات شهدای گمنام در پاسداری از یاد و نام خون شهیدان وارد صحنه شده اند و به عنوان ادامه دهنده راه شهدا از حریم ولایت و نظام پاسداری می کنند.

 

آمون بیان کرد: قرائت قرآن کریم، زمزمه زیارت عاشورا، سینه زنی و ذکر مصیبت اهل بیت (ع) از جمله بخش های این مراسم بود و «غلامعلی دهقانی» مسئول انجمن راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان اردبیل روایتگر ویژه این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بچه های مسجد با فرهنگ ایثار و شهادت عجین شده اند افزود: این برنامه فرهنگی تداوم خواهد داشت و هر هفته در مصلی اردبیل با حضور فعالان کانون های مساجد به یاد شهدای گمنام برگزار می شود.

 

 

 

کد خبر 1219696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha