لحظه لحظه حضور رزمندگان در جبهه یک کتاب است

دهقانی گفت: اگر بخواهیم حضور تک تک رزمندگان در جبهه را به رشته تحریر درآوریم باید برای هر روز آنها یک کتاب نگارش شود چون هر لحظه جنگ یک درس برای رزمندگان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «غلامعلی دهقانی» شامگاه (7 مهر) در ویژه برنامه بزرگداشت «شهدای گمنام» به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت هیات شهدای گمنام کانون های مساجد در جوار یادمان شهدای گمنام گفت: انقلاب اسلامی با شعار حاکمیت اسلام ناب محمدی با حضور همه اقشار مردم به رهبری امام خمینی در سال 57 جریان ساز شد و توانست پایه های حکومت طاغوت را از بین ببرد و ریشه ظلم را برکند.

 

مسئول انجمن راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان اردبیل تصریح کرد: کشورهای استکباری ابله تر از صدام حسین پیدا نکردند که بتوانند راضی و ترغیب به جنگ با ایران شود در زمانی که ارتش کشور منسجم نبود و سپاه هنوز در ابتدای راه برای سازماندهی بود.

 

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس نه به کسی پول می دادند و نه پس و مقام وجود داشت همه با اتکا به نیروی ایمان و اراده دفاع از میهن اسلامی وارد صحنه شد و همه رزمندگان سربلند از این امتحان بیرون آمدند و با نثار جان خود یک وجب از خاک میهن اسلامی را به دشمنان نداند.

 

دهقانی عنوان کرد: اگر بخواهیم حضور تک تک رزمندگان در جبهه را به رشته تحریر درآوریم باید برای هر روز آنها یک کتاب نگارش شود چون هر لحظه جنگ یک درس برای رزمندگان بود.

 

مسئول انجمن راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان اظهار داشت: چنین برنامه های فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده و پاینده نگه می دارد و باید نسل امروز با این فرهنگ عجین شوند تا بتوانند از مرز میهن اسلامی دفاع کنند.

 

دهقانی اضافه کرد: امروز شما جوانان باید از این شهدا به عنوان الگوهای ماندگار درس بگیرید و بدانید که کشور را جوانان بودند که از لوس وجود دشمنان پاک کردند و از حریم ولایت دفاع کردند.

 

کد خبر 1219702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha