مسئولان برای جلب رضایت مردم جهادی تلاش کنند/ وقف مهدوی احساس مسئولیت در برابر امام زمان(عج)

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه مردم نقش مهمی در حفظ امنیت دارند باید برای استمرار امنیت رضایت ملت را جلب کرد، گفت: نباید اعتماد مردم را از دست بدهیم باید با روحیه جهادی مشکلات مردم مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی امروز (۸ مهر) در خطبه های نمازجمعه ساری با بیان اینکه بازهم خودم و شما نمازگزاران را به تقوا سفارش می کنم، اظهار کرد: تقوا بهترین رفیق راه را برای شخص فراهم می کند.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران به سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه السلام اشاره و برلزوم گرامیداشت این مناسبت تاکید کرد.

 

وی با بیان اینکه حق گرایی پسندیده است، افزود: بی توجهی به حق انسان را ذلیل می کند.

 

خطیب جمعه ساری به نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) اشاره کرد و گفت: منتظر واقعی باید به امام زمان (عج) شناخت و معرفت داشته باشد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه مهدویت قدرت نرم شیعه است، افزود: امروز دشمنان انقلاب درصدد ایجاد روحیه ناامیدی بین ملت هستند باید با ترویج فرهنگ مهدوی جلوی جنگ نرم دشمن ایستاد.

 

وی به اغتشاشات اخیر ضد انقلاب در کشور اشاره و بیان کرد: آشوب های خیابانی برای زدن انقلاب است و امید کاذب در استکبار ایجاد می کند که کار ایران اسلامی رو به پایان است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه امروز جامعه اسلامی نیازمند موقوفاتی برای امام زمان(عج) در راستای ترویج فرهنگ مهدوی است، گفت: باید مردم و خیرین را به وقف اموالشان به نیت ترویج فرهنگ مهدویت تشویق کرد.

 

وی به سیزدهم مهر روز نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی نقش بسزایی در مقابله با فتنه های دشمنان انقلاب دارد و امنیت کشور بخشی مرهون تلاش نیروهای انتظامی است.

 

امام جمعه ساری با بیان اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با آشوب های خیابانی قرار دارد، گفت: مردم نقش مهمی در حفظ امنیت دارند باید برای استمرار امنیت رضایت ملت را جلب کرد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه مردم سوزی بدتر از روسری سوزی است، افزود: نباید اعتماد مردم را از دست بدهیم باید مشکلات مردم مرتفع شود.

 

خطیب جمعه ساری با بیان اینکه ناکارآمدی بخشی از ادارات و مدیران عدم رضایت مردم را همراه دارد، گفت: مازندران استان کشاورزی است و کشاورز و باغ دار برای فروش محصولات دچار چالش هستند باید از ظرفیت بنادر استان برای صادرات محصولات کشاورزی و باغی مازندران استفاده شود.

 

وی به روز هجرت امام خمینی رحمت الله علیه به پاریس اشاره کرد و ادامه داد: این هجرت به زمینه سازی برای بروز و ظهور انقلاب اسلامی کمک کرده است.سرآغازی برای پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی بوده است.

 

 

کد خبر 1219729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha