دشمنان با تیزهوشی جوانان آرزوی خود را به گور می‌برند

حجت‌الاسلام فلاح گفت: دشمنان با برنامه‌ریزی و سوء استفاده از ضعف ما در فضای مجازی به فکر ضربه زدن به انقلاب و نظام ما افتادند که با تیزهوشی جوانان این آرزوی را با خود به گور می‌برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان،‌ حجت‌الاسلام«ابراهیم فلاح» در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی بخش کرگانرود تالش به سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور در این سخنرانی بیان کردند که جمهوری اسلامی ایران در همه جهان دنبال صلح است و بیشترین خسارت را از تروریسم خورده است.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش تصریح‌کرد: رئیس جمهور در این سخنرانی با نشان دادن تصویر شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی فرمودند همان کشورهایی که از ترور و تروریسم حمایت کردند این شهید بزرگوار را به شهادت رساندند.

 

وی با بیان‌اینکه ایران دنبال انرژی صلح آمیز هسته‌ای بوده و ملت و نظام هیچ‌وقت از خواسته خود کوتاه نمی‌آیند، گفت: بدعهدی‌های کشورهای غربی و آمریکا در برجام هیچ‌وقت از اذهان پاک نمی‌شود.

 

حجت‌الاسلام فلاح به سه موضوع مهم انرژِی و سرعت، احساسات و جسارت و خشونت در اغتشاشات اخیر اشاره کرد و ادامه داد: این اغتشاشات کاملا برنامه‌ریزی شده از سوی دشمنان نظام و انقلاب بود.

 

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش با اشاره به اینکه همه ما از مرگ خانم امینی ناراحت شدیم، اضافه‌کرد: دشمنان با برنامه‌ریزی و سوء استفاده از ضعف ما در فضای مجازی به فکر ضربه زدن به انقلاب و نظام ما افتادند که با تیزهوشی جوانان این آرزوی را با خود به گور می‌برند.

 

حجت‌الاسلام فلاح در پایان با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع)، نهم ربیع‌الاول آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) را تبریک گفت و برای سلامتی امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری(عج) و مردم ایران و تعجیل در فرج یگانه منجی عالم بشریت دعا کرد.

 

 

کد خبر 1219739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha