دستگاه قضا با کسانی که فتنه را مدیریت می کنند قاطعانه برخورد کند

آیت الله عابدینی گفت: از دستگاه قضا می خواهیم با کسانی که فتنه گری را در پشت صحنه مدیریت می کنند، برخورد قاطع داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در خطبه های نماز جمعه که امروز (جمعه ۸ مهر) در مسجدالنبی قزوین برگزار شد، بیان کرد: یکی از مناسبت های این ایام روز نیروی انتظامی است که ملت ما همیشه قدر نیروی انتظامی را می داند و به خصوص در این اغتشاشات اخیر و جنجال هایی که فتنه گران به وجود آوردند، بیش از پیش قدردان زحمات و خدمات نیروی انتظامی هستیم.

 

امام جمعه قزوین ادامه داد: در مسائل اخیر شاهد فداکاری نیروهای انتظامی و بسیج بودیم که برای امنیت مردم پای کار بودند که جای تقدیر دارد.

 

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح ما هم حافظ امنیت و عزت ما هستند، با توجه به هدف قرار دادن پایگاه های اشرار کومله توسط موشک های نقطه زن ما، اینها دیگر حساب کار دست شان آمده و متوجه می شوند که در جولانگاه شیران خدا جایی برای خودنمایی آنها وجود ندارد.

 

آیت الله عابدینی در ادامه با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل افزود: سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل نکات برجسته ای داشت به طوری که ایشان در آنجا تصویر مرد بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی، پرورش یافته مکتب امام و آزادی بخش مستضعفان جهان، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را جلو چشمان جهانیان به نمایش گذاشتند و سخنرانی خوبی هم در این خصوص داشتند که کاری بسیار ارزنده ای بود.

 

وی اعلام کرد: رئیس جمهور در سخنرانی شان بیان کردند که سردار سلیمانی بود که با داعش و تروریسم جنگید و این را همه عالم می دانند ولی آمریکا مدعی مبارزه با تروریسم بوده و داعش را تقویت کرد و اسلحه در اختیارشان گذاشت.

 

امام جمعه قزوین توضیح داد: رئیس جمهور در این سخنرانی خواستار محاکمه قاتل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شدند و ما خداوند متعال را شاکر هستیم که آمریکایی ها روز به روز ضعیف تر شده و در مقابل جبهه مقاومت و ایمان هر روز قوی تر می شود.

 

وی در ادامه با اشاره به ضرورت برخورد با فتنه گران اعلام کرد: از اقدامات دستگاه قضایی تشکر کرده که بسیار خوب و قاطعانه در مقابله با فتنه گران عمل می کنند و از دستگاه قضا می خواهیم با کسانی که فتنه گری را درپشت صحنه مدیریت می کنند برخورد قاطع شود.

 

آیت الله عابدینی در ادامه با  تسلیت شهادت امام حسن عسکری گفت: امام حسن عسکری (ع) عصاره همه پیامبران و امام بودند و بعد از این امام بزرگوار، امام زمان (عج) به امامت رسیدند و امت اسلام زیر سایه این امامت قرار گرفت.

 

وی خاطر نشان کرد: در حدیثی از امام حسن عسکری آمده است که هیچ آدم آبرومندی حق را نادیده نگرفت مگر اینکه ذلیل شد و بر اساس فرمایش این امام بزرگوار کسی که حق را نادیده گرفته و مسائل شخصی و حزبی خود را در نظر بگیرد ذلیل می شود.

 

امام جمعه قزوین یادآور شد: در ادامه این حدیث آمده است هیچ آدم ناتوانی پای حق نمی ایستد مگر اینکه به عزت برسد؛ امام خمینی (ره) در مقابل کفر و باطل ایستاد و هر روز بر عزت ایشان افزوده شد.

 

کد خبر 1219748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha